Mektubum Var Miniğime..



      İyi ki doğdun bebeğim;
   Benim güzel meleğim bugün senin doğum günün.Geçtiğimiz yıl bugün  salı günü 12:25 de açtın yumuk yumuk gözlerini dünyaya ve şimdiye kadar yaşamadığım en muhteşem duyguyu yaşattın bana ANNELİĞİ..
   Habersizdim aslında senin dünyaya geliş heyecanını yaşarken geçireceğim zor günlerden.Seni Ay'ın 14 ü gibi parlak dünyalar güzeli yüzünü görmüştüm ya,sıcaklığını hissetmiştim ya kucağımda,cennet kokunu içime çekmiştim ya doya doyA,Anne olmuştum ya bebeğim seninle işte bu yeterdi bana..Sen iyiki gelmiştin bebeğim..Anneciğine yoldaş olmak için,anneciğine evlat olmak için,anneciğine arkadaş,sırdaş,en zor gününde sığınacağı bir liman olmak için İYİ Kİ GELMİŞTİN....Seninle bebeğim kelebekler uçmaya başladı içimde,toz pembe oldu tüm dünya ve tüm zorluklarına rağmen toz pembe gösterdin sen hep dünyayı bana.Rabbim seni hediye etmişti bana..Nekadar hamd etsem az O'na.
    Şimdi meleğim tam 1 yaşına girdin.Kocaman bir kız oldun.Tam 365 gündür birlikteyiz ve biz bu 1 yıla pekçok şey sığdırdık.Senin gülen yüzün ruhumuza,yuvamıza baharı getirdi.Doğduğun günden beri gülen yüzün herdaim gülsün inşallah meleğim.Öyle güzel gülüyorsun ki sen gülünce gözlerinin içi gülüyor.Bütün yüzünü kocaman bir tebessüm kaplıyor.Sen gülünce bebeğim bizde gülüyoruz seninle..HEP GÜL VE HEP GÜLDÜR BİZİ DE GÜLEN YÜZÜNLE..
   Seni çok ama çok seviyorum demek sana hissettiğim uçsuz bucaksız sevginin yanında öyle yavan kalıyor ki..Sen biliyorsun bebeğim ANNECİĞİNİN SENİ NASIL AŞKLA SEVDİĞİNİ..
  Nefesim,yaşama sıkı sıkıya sarılma nedenim,hergünümü doya doya tadını çıkara çıkara yaşama nedenim,MUTLULUĞUM,HERŞEYİM,ELİFİM DURU BEBEĞİM,GÜZEL KIZIM BENİM,İYİ Kİ DOĞDUN,İYİ Kİ GELDİN,YAŞAMIMIZI BAHARA ÇEVİRDİN,EN BÜYÜK ARMAĞANIM BENİM,RABBİM HERGÜNÜNÜ GÜZEL EYLESİN,BAHTINI AÇIK,YOLUNU AYDINLIK,ÖMRÜNÜ UZUN VE HAYIRLI,RIZKINI BOL EYLESİN,RABBİM SENİ SEVDİKLERİNDEN EYLESİN ELİFİM..NİCE HUZURLU VE MUTLU YILLARA DURU MELEĞİM..
                                                Seni tarif edemeyeceği kadar büyük ve
                                              coşkulu bir aşkla,çokça ama çokça seven
                                                                      ANNEN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder