YEPYENİ BİR BAŞLANGIÇ





   14 eylül 2010 Miladım benim..Seninle bebeğim başka bir boyuta geçtim..Ay'ın 14'ü gibi parladın hayatımda..Öyle ki karanlıktayım sandığım anda ışık oldun dörtbir yana..Çıkmazdayım sandım bazen,bir kapı araladın,gülen yüzünle sen.Nefesim kesildi sandım pekçok kez,nefes oldun anneciğine meleğim.
     14 Eylül 2010 saat:12:25.Bir mucizeye şahit oldum ben.9 ay boyunca aynı canda hayat bulmuştuk ya,şimdi sen geliyordun meleğim cennet kokunla.Göğsüme aldığım an seni,inanamadım benim olduğuna,inanamadım mucizevi yolculuğuna.Öyle tarifsiz bir sıcaklık hissetim ki,bitmesin istedim o an hiç bitmesin öylece kalalım hep.Öyle güzeldin ki sonra yumuk yumuk gözler,tebessüm halinde minicik bir ağız,bakmaya doyamadığım minicik bir yüz.Öyle başkaydın,öyle güzeldin ki saatlerce izlemek istedim seni,günlerce izlemek.Uzunca bir zaman geceleri nefesini dinledim,uzun uzun seyrettim.Her hücremle Rabbime şükür ettim seni bana hediye ettiği için..
     Sonra biri eksildi hayatımızdan.Senden,benden gitti biri..Bizden gitmeyi tercih etti.Bocaladım önce,fazla sorgulamadım ama.Sen vardın ya yanımda,bir gülüşün yetti hayata bağlanmama.Elele verdik sonra.Anne kız devam ettik yolumuza sevdiklerimiz yanımızda...
     Şimdi..Yepyeni bir başlangıç yaptık işte.Öyle güzel geçiyor ki hergünümüz.Birlikte yapıyoruz herşeyi..Geziyoruz,yüzüyoruz,alışveriş yapıyoruz,birlikte oynuyoruz,birlikte gülüyoruz,birlikte uyuyoruz,birlikte büyüyoruz bebeğim..İleride birgün sevileceğimiz,sevebileceğimiz,kıymet bilen,değer veren bir Allah dostu çıkarsa karşımıza alır bizi yaşamına,alırız onu da yaşamımıza..Biz böyle de ÇOK MUTLUYUZ AMA..:)
      Miniğim dedim ya,seninle yol alıyoruz artık hergüzel güne..Bir de burdan bakmak istedim bize,ikimize,hikayemize..Nice güzel duru günlere..:)



4 yorum:

  1. nasıl desem,seni baştan sona okudum.Seni ve tatlı kızını,nasıl güçlüsün,ne güzel gülüyorsun,Allah senin yanında ve armağan ettiği o güzellik,sevgi dolu ailen,çok şanslısın ve artık sende dualarımdasın :)
    koca bir helal olsun sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökkuşağı pembesi çok çok teşekür ederim güzel sözlerin,duaların,samimiyetin için.. hayat devam ediyor ve yeni başlangıçlarıda beraberinde getiriyor kimi zaman.. bizde yeni bir başlangıç yaptık kızımla çok oldu aslında iyiyiz ama şükürler olsun:)tekrar çok sağol güzel yorumun için :)öpüyorum sevgiler :)

      Sil
  2. Ben çok duygulandım ama Münü ya:( nasıl güzel anlatmışsın duygularını Rabbim Duru yu sensiz seni onsuz bırakmasın hep böle kalın... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim Allahım seninde gönlüne göre versin güzel arkadaşım :))

      Sil