13.ay

13.ayımızla birlikte bizdeki en büyük değişiklik özgür kuşlar misali  düşe kalka yürümeye başlamamız:)On gün kadar oldu tekerlene yuvarlana yürümeye çalışıyoruz.Yerlerde sürünme dönemimizi(emekleme dönemini)çok şükür geçtik gibi.Uzunca bir zamandır koltuk kenarlarına tutunarak sıralıyorduk şimdi eller yavaşça bırakılıyor,heyecanla ve hızla atılan 5-6 adım  yumuşakça popo üstüne düşmeyle neticeleniyor.Ama olsun bayağı bayağı ceseretlendi bizim Duru kuş..Rabbim atacağı her adımı hayırlı eylesin inşallah ömrü boyunca kuzumun..:)
Bu da bizim Duru kuşun özgür kuşlar misali attığı birkaç adım:)Videonun sonunda Afeeeeriinnn Sanaaaa diye bir ses duyacaksınız..O sesi duymamaya çalışın;))

4 yorum:

  1. Ahhh anam anammm yerim ben bunu :) Masallah subhanallah... Benim kizimda daha el birakiyor yürümüyor bu sekilde :)
    Canim yorumunu okudum cok duygulandim hele birde bu kücük melegi görünce aglamakli oldum... Eger ortada kötü bir sorun yoksa insallah tekrar barisirsiniz babasiyla annesiyle büyür kuzucuk. Canim ya insallah iyi günler geciriyorsundur... Allah yardimcin olsun güzelim...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim çok sağol güzel dileklerin için..Bazen çocukların bu şekilde büyümeleri daha hayırlı olabiliyor.Fazlaca fedakarlık yapılarak,çok fazla emek harcayarak olmuyor maalesef bazı şeyler.şimdi olmuyorsa,hiçbir zamanda olmuyor.oyüzden verdiğim karardan sonderece memnunum şuan.Duru da böyle çok mutlu.Ciddi anlamda yüzü sürekli gülen mutlu ve huzurlu bir bebek.sana yazdığım yorumda da dediğim gibi şer gibi gördüklerimiz bizim için çok daha hayırlı olabiliyor bazen.Hamd olsun herşey yolunda şimdi..Rabbim darda zorda olan herkezide selametine tez çıkarsın inşallah..Güzel duru günlerimiz olsun hep
    inşALLAH..:)

    YanıtlaSil
  3. masallah bıdıga amın cümlemize..

    YanıtlaSil