kutu kutu geri dönüşüm..

  Durucumla birlikte anne kız aynı odayı paylaşmamız nedeniyle eşyaları düzene koymak epeyce zor oluyor..Ikea'dan takıları,Duru'nun yeleklerini,tokaları falan koyabileceğim kutulardan alacaktım..Sonra annemin fırının üst kısmındaki kabaran duvarı kapladığı kalın yapışkanlı çok amaçlı kaplardan almaya karar verdim.DURU GÜNLERİMİZİN BLOĞUNDA İLGİMİ ÇEKEN KUTULARI KAPLAMA FİKRİNİ SEVDİM ve Evde kafi derecedeki ayakkabı kutularını ve Duruşumun d. günü pasta kutusunu siyahlı yaldızlı seçtiğim güzel kaplarla kapladım.Durucumun çok rahat vermemesi nedeniyle çok düzgün olmasalarda görsel olarak çok da fena olmadılar bence..Ivır zıvırı koyabileceğimiz odaya renk veren güzel aksesuarlar oldular:))Tavsiye edilir...
   Bu annemin fırının bulunduğu duvar..

        Bunlar da benim kapladığım kutular:)





           Güzel gözüküyorlar değil mi?:))

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş eline sağlık,bende yapmıştım bunlardan çok güzel ve kullanışlı oluyorlar.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. hemen bırseylerı hazır almamak yı aslında neler yapıyor ınsanlar nelerden neler olusturuyor ama deglmı..cok guzel olmus sızınkıde..

    YanıtlaSil
  3. bence de çok güzel olmuşlar. ama benim kızımın o kadar çok ıvır zıvırı var ki kaç ayakkabı kutusu gerekir acaba?? :)

    YanıtlaSil
  4. seviyorum böyle calismalari benimde yapasim geliyor :) ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. Ela,Toprak ve Biz:teşekkür ederim beyenmene sevindim.:)Dediğin gibi Kullanışlı oluyorlar gerçekten..

    Nohutoda:Teşekkür ederim.aynı fikirdeyim..elemeğinden hem güzel bir aktivite oluyor,hemde işe yarıyan pekçok güzel şey çıkıyor ortaya..

    Nilhan-küçük mucizem:beyenmene sevindim.teşekkür ederim.Doğru söylüyorsun.Kızların ıvır zıvırı bitmiyor..:)Bizde çekmece ve dolap içleriyle idare temeye çalışıyoruz.

    Nesliname:teşekkürler..Bende çok seviyorum el emeği yeni yeni şeyler yapmayı.:)Güzel şeyler çıkıyor ortaya..tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. gerçektende çok güzel görünüyorlar..prenses sağlıkla kullansın inş. yenı cicilerini..

    YanıtlaSil
  7. Cicibicişeylerr:çok sağol güzel dileklerin için..:)

    YanıtlaSil