kedidili ile yeni deneme

Sevdim ben bu pasta işini.Hem çok pratik,hem şık,hem de çok lezzetli oluyor kedidilinden pasta.Teyzoşa,yeni gelen miniğimiz Kutlu bebeğe ve bizim bıdıklara yarın  gidecek olan kedidili pastam da şuan itibariyle buzdolobında dinlenmeye alındı:)İkinci denemem bu malum.Bir önceki postda ilk denememden bahsetmiştim.Üç kat pasta tabanı kullandım bukez.Bisküvilerin üst kısmının boş kalmaması ve görsel olarak daha iyi gözükmesi için.Çikolata parçalarıylada zenginleştirdim kat aralarını..Durunun şeker hamurundan yapmaya niyetlendiğim (sonra sipariş ettiğim:) doğum günü pastasını,süslemek için aldığım süslerin bir kısmınıda yarın kuzucuklara gidecek olan sürpriz pastamızın süslemesinde kullandım.İkinci denemem bence bir tık daha iyi oldu.İşte Kutlu bebek ve ailesi için hazırlanmış kedidilinden yaş pastamız:)))







                                                    Afiyet olsun :)

2 yorum:

  1. pastayı gorunce acıktıgımı hıssettım çok guzel gorunuyor ellerıne saglık tatlım..

    YanıtlaSil
  2. cicibiciseyler..Beyenmene sevindim:)..Teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil