MİNE ÇİÇEĞİ VE KEDİDİLLİ YAŞ PASTA:)

       Ne alaka diyeceksiniz bi posta iki farklı konu sığdırmak istememden böyle bir başlık çıktı ortaya:)
       Mine çiçeğinden bahsedicem önce..Dün Duru kuzu,anneanne  ve ben market alışverişine gittik.Oldukça soğuk ve esintili bir hava vardı.Yaz kış rüzgarı bol biryerde oturuyoruz zaten,yazın bolca rüzgar sörfü yapılıyor buralarda turnuvalar falan düzenleniyor..Havasının temiz olmasıda burdan kaynaklanıyor :)Gelelim konuya dediğim gibi dünde dondurucu bir soğuk vardı(.Rabbim dışarda kalanların yardımcısı olsun.).Sıkıca giyindik tabi.Duruşa yeni aldığım beresini taktım ,mont,atkı ve  eldiven ikilisiylede birlikte sıcacıktı,halinden son derece memnundu.Dışarıda kedileri falan kovaladı:))alışveriş dönüşü bir elektrik direğinin dibinde,kupkuru taşlı bir toprakta ilk kez gördüğümü sandığım çok güzel bir çiçek vardı.Tam emin olmamakla birlikte Mine çiçeği olduğunu söyledi annem.Fotoğrafladım hemen ..havanın rüzgarlı olması nedeniyle güzel çıkmadı pek ama bu puslu ve soğuk havada,Kupkuru taşlı bir toprakta açan ,her renginde Rabbimin Esmasına şahit olmamıza vesile olacak,elektrik direği dibinde de böyle bir güzellik olurmu dedirtecek,Hikmet sahibi Rabbime birkezdaha  defalarca  kez hayran bırakacak kadar net olduğunu söyleyebilirim..İşte çiçekler..



Pastaya geçmeden önce bizim Duru kuzunun alışverişe gitmeden önce beresiyle çektiğim videoyuda sıkıştırıvereyim:)Tersten çekilmiş ama idare ediverin:))

video


Gelelim kedidili pastaya:))Uzun zamandır yapmak istediğim ilk kez denediğim ,pekçok blogda da gördüğüm  kedi dili pastayı ben biraz daha pratik olsun diye hazır pasta tabanı kullanarak yaptım..;hazır pasta kreması ve kremşantiyide sütle birlikte krema yapımında kullandım.evde yazın mürdüm eriklerinden yaptığım meyve suyu vardı difrizde pasta tabanlarını onunla ısladım..Arasına muz koydum.Kedidillerinide hafifçe ıslayarak kenarlarına dizdim.Pembe kurdelayla bağladım:))Önümüzdeki hafta içi yapacaktım aslında,lohusa olan teyzoşuma götürmek için..İlk denemeyi bizimkiler için yapmak istedim sonra..Süslemedim çok ..evdeki malzemeleri kullanarak yaptım.Lezzeti de,görüntüsüde fena olmadı bence..Acemi işi kedidili pastayı bakalım beyenecekmisiniz:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder