Yağmurlu bir pazar sabahı ve çığırtkan Duru:))

     Yağmur sesiyle  açtık gözlerimizi pazar sabahına.Rahmet yağıyordu mis gibi toprak kokusu eşliğinde..Gece boyunca arada duydum aralıksız yağan yağmurun sesini..Gece nispeten erken yatabilmenin vermiş olduğu dinlenme haliyle zinde bir şekilde uyandık tüm ailece.Durucum zaten akşam 8-8.30 sularında yattığı için sabah 7 oldumu açıyor gözlerini...Başını başıma yaslıyor,yanıma yatıyor,baktı uyanmıyorum,şekerlemeye devam ediyorum,hızlıca bir atlayış yapıyor üzerime,sırıtmaya başlıyor sonra tavşan dişleriyle..:)Açıyor annesi de mecbur hafif mahmur gözlerini ve başlıyoruz güne:)Bugünde güzelce bir güne başladık..Özlemişim yağmuru mis gibi toprak kokusunu..Bayılıyorum bu kokuya zihnimi dinlendiriyor adeta..Neyse havalar güzelken balkonda yapıyoruz kahvaltımızı.Duru kuzuyu doyuruyorum önce.1 yumurta,sabah maması,bebek sütü,2 ceviz,biraz peynir,bal ya da pekmez katarak hazırladığım mamayla..Son bikaç aydır bağıra çığıra yiyor mamasını.Balkondan bütün mahalle duyuyor Duruşun sesini..Duru çığırıyorsa birşeyler yedirilmeye çalışıldığı anlaşılıyor apartman sakinleri tarafından.Dışarıda karşılaştığımız komşucuklarımıza verdiğimiz geçici rahatsızlıktan dolayı kusura bakmamalarını rica ediyoruz defalarca.Sağolsunlar,dünya tatlısı ve anlayışlı insanlarla paylaşıyoruz bulunduğumuz meskeni...Diyeceğim bugün de aynı terane vardı yine bizim evde.Son birkaç gündür hiçbirşey yemiyor inatla..dişlerine veriyorum bu hallerini..anlamaya çalışıyorum kuzucuğumu..Nasıl sıkıntısı var içinde kim bilir eli sürekli ağzında.Alttan çıktı iki tanesi,üstten de gösterdi biri kendini,diğeride patlamak üzere dişlerinin.Hala tam olarak çıkamayan 20 lik dişimden biliyorum nasıl acıyor,sıkıntı veriyor ara ara.Bundandır gitmemeye başladım bende çok üzerine..Süt takviyesiyle idare etmeye çalışıyoruz buara.onu da uyurken içiyor düşünün yani..34-40 cc de tahıllı mama katıyorum sütünün içine enerji olsun diye..Şifa olur inşallah miniğime..
      Yine dişlerden kaynaklı herhalde herşeyi bağıra çığıra istiyor dediğim gibi..Çığırarak yaptırmaya çalışıyor her işini..Biranönce atlatmak istiyorum bu dönemi..İştahlı bebeklik hallerini çok özlüyorum.En kısa zamanda iştahımıza kavuşmayı umuyorum..:))
  

3 yorum:

  1. Benim kizimda bagiriyor bu aralar istedigi bir sey olmadimi bagiriyor :) ama cok tatli oluyorlar böylede bayiliyorum bagirmasinada cagirmasinada :) senin cimcimeyede MASALLAH Allah sana ve sevdiklerine bagislasin...

    YanıtlaSil
  2. dişler iyice zorluyordur tatlım.. bir de böyle bağırma ve herşeye karşı çıkma dönemleri olurmuş bu bıdıkların... belki de öyledir.. umarım çabuk geçer..

    YanıtlaSil
  3. Nesliname:Teşekkür ederim.Rabbim hepmizin evlatlarını annelerine, sevdiklerine bağışlasın.:)keyfi yerinde olduktan snra bağırsın çağırsın doğru söylüyorsun..Her halleri başka ve güzel oluyor.Ama sıkıntılı olunca keyifleride kaçıyor..Beni üzen de o hali oluyor kuzucuğun şu diş çıkarma sendromunu atlatsak hayırılısıyla geçicek inşallah bu halleri:))
    Sizin kuzuyu da öpüyorum bu arada:)

    Sevgi:katılıyorum canım sıkıntı ordan ileri geliyor..Dediğim gibi hayırlısıyla atlatıcaz inşallah bu diş çıkarma döneminide:))miniğede kocaman
    sevgiler..:)

    YanıtlaSil