1 yaş daha büyümeye(yaşlanmaya)çok az kala:)

  
    Ne çok şey sığdırdım diyorum şu son 3 yıla,uzuunn uzadıya dalınca uzaklara..İçinden çıkamayacağımı sandığım,an be an kaybolmak,yok olmak istediğim zamanlarım oldu son 2 yılda..Aştım hepsini çok şükür En Güzele sığınmanın verdiği huzurla..Bi de can damarım,nefesim ufacık tefecik minicik bıdığım kızıma duyduğum aşkla..
     Son 2 yıl neçok şey öğretti bana..Hergeçen  günle yeni sandığımız yaşanmışlıkları eskitiyoruz aslında..Kimimiz tecrübe,kimimiz deneyim,kimimiz hayatın sillesi diyoruz adına..Hergeçen gün büyütüyor bizi kimi zaman nazikçe,kimi zaman hoyratça..Son 2 yıl beni biraz daha fazla büyüttü kanımca..26 oluyorum yakında ama 30-35'in olgunluğunu taşıyorum ruhumda..Bi yanım da çocuk hala..bıcır bıcır,içi içine sığmayan ufacık şeylerden mutlu olabilmeyi becerebilen bir Polyanna..60'ıma geldiğimde de böyle kalmak istiyorum aslında...Ufacık şeyleri büyütüp kocaman kocaman sorunlar haline getiren bu aciz kula,gerçek sorunların nasıl bişey  olduğunu öğretti hayat bana çokda itinayla sayamayacağım bir üslupla..Bundandır sebep hiçbir şeyin beni üzmesine izin vermiyorum artık mesela ..İnsanların biz izin verdiğimiz sürece bizi üzme şanslarına sahip olduğunu öğrendim bu 2 yılda..Çok büyük bir emanet verildi bana 14.09.2010 itibarıyla..Büyük bir sorumluluğum var artık yaşamımda..İşte o sorumluluk,verilen o emanet,o büyük aşk bağladı beni hayata...Bunun kıymetini bilmekle yükümlüyüm bundan sonra..Verilen emanete en güzel şekilde sahip çıkmakla yükümlüyüm yaşamımın geri kalanında..Evet baştada dediğim gibi 26 oluyorum çok yakında..30 a az kala 26.yaşımında bolca huzurlu,sağlıklı,neşeli bir şekilde geçmesini temenni ediyorum büyük bir umutla..

      Umudumuz varsa yaşama sevincimiz de var demektir hala.. :)

6 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun canım:)

    YanıtlaSil
  2. her zaman umut vardır hayatta.asla umudunu kaybetmemen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. gülcenin annesi:teşekkür ederim:)

    gülümse:bizi yaşama bağlayan umutlarımız hep var olsun inşALLAH..teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. ahh bizim yaşlara hiç girmesek cocuklarla götürelim biz bu işi:)
    yeni yaşın kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  5. kızın aynı sen:)

    yeni yaşın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. saadet:teşekkür ederim:)
    evt benim küçüklüğüm aynı anasının kızı:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil