3-2-1 yepyeni ve güzel bir yıl ve yepyeni bir yaş daha:)

     18'ime gelmek için can atan,zamanın nekadar yavaş geçtiğinden hayıflanan ben bir çeyrek asrı devirmiş bulunuyorum..(18ine gelince neoluyor o da ayrı bir mevzu-geldim geçtim boyum uzadı:)).çeyrek asır denince, kabul ediyorum kulağa biraz nahoş geliyor. ama yapacak bir şey yok maalesef gerçek bu:)..evet dolu dolu 25 yılı  geride bıraktım..Duruşun kızım olduğuna inanamayan hatırı sayılır bir topluluk olduğunu da düşünürsek çok da vahim bir durumda değilim diye teselli etmeden alamıyorum kendimi:)Buarada şöyyylee bir bakınca geriye neyaptım yahu ben bu 25 yıl boyunca diye düşününce çok da yol katetmediğimi görmüyor değilim kendi adıma(özeleştiri):)Ama  tüm zorluklarına rağmen herşeye değer dediğim,yapabileceğim en güzel şeyi yapmanın haklı gururunu da yaşıyorum..Güzel Kızım  Elifim Duru Meleğim  beni seçti dünyaya gelmek için..İyi ki de beni seçti ve Rabbim hayat boyu yaşayabileceğim en güzel duyguyu yaşattı bana Hamdolsun..İyi ki yapmışım dediğim yaşadığım tüm zorlu zamanlara rağmen vazgeçemediğim bana yoldaş,arkadaş olarak hediye edilmiş bu minik güzellik 25 yılıın en  sade özeti aslında..Peki bundan sonrası için ne planım..Büyük planlarım yok artık benim..Evet büyük bir sorumluluğum olması nedeniyle gelecek kaygısını azaltmaya yönelik belki kısa vadeli neler yapabilirim diye aklımda olan bikaç şey var ama uzuuunnn uzadıya düşünmüyorum hiçbirşeyi artık..Kızımla birlikte anın tadını çıkarmaya bakıyorum uzuuunca bir zamandır..

    Gelelim doğumm günü faslına:)31 aralık 1985  salı saat 09:50 sularında hayatla tanışmış olan Duru bebeğin annesi ve 14.09.2010 yine salı günü saat 12:25 sularında bize tarifsiz bir güzelliği,mucizeyi yaşatan Duru kuzum,anne-kız ve tüm sevdiklerimiz, benim canım kocaman ailem  yepyeni bir yıla birlikte girdik..(geniş bir aileye sahip olmanın şansını yaşıyorum buarada)Biz hepbirlikte çok eğlendik bol kahkahalı bir cumartesi gecesi geçirdik..Hepimiz için,herkes için sağlık,afiyet,huzur,bolluk bereket dileyerek yepyeni bir yıla daha merhaba dedik..Ve,ben,yine,şükredeceğim neçok şey olduğunu birkez daha idrak ederek bir yaş daha büyüdüm..
                              Kızımla birlikte büyümeye devam;)

     Buarada küçükken sadece bizim ailenin değil,doğum günümü herkesin kutladığını sanırdım:) yılın son gününe denk gelmesi sebebiyle yılbaşını karşılama telaşında olan herkezin,yapılan tüm süslemelerin,ışıl ışıl sokakların,mağazaların hazırlanan herşeyin,tüm eğlencelerin benim için olduğunu sanırdım:))"Anneeee bak herkes benim doğum günümü kutluyor "diye anneme söylemlerde bulunduğum az da olsa hatırımda..:)Büyüdüm,anne oldum,ama yine tüm hazırlıkların benim için yapıldığı fikri hala hoşuma gidiyor..(iç ses içimdeki çocuğun büyümeye niyeti yok da ondan diyor:) ...Bende ;çocuk olan tarafım yıllar geçse de bırak öyle kalsın,hiç büyümesin diyorum :)  ..

      2012'nin sevgiyi,huzuru,mutluluğu,iyiniyeti,hoşgörüyü,barışı,sağlığı,bolluk ve bereketi ve tüm güzellikleri  beraberinde getirdiğini hissediyorum..Herkesin gönlünden geçen tüm güzelliklerin de hayat bulmasını temenni ediyorum..Mutlu mutlu yıllarımız olsun İNŞALLAH..Sevgiler..

6 yorum:

  1. ne güzel bir seymiş, benim de bazı boyle dusuncelrim vardı cocukken ama daha da sacma :))
    seninki cok da değil gene... o halde soyle diyelim dun biz de senin doğumgununu kutladık arkadaslarla:)
    iyi senler..iyi yaşlar..

    YanıtlaSil
  2. Duruşla beraber Nice yaşlara inşallah..:) Çok tatlısınız..
    Neval

    YanıtlaSil
  3. cok guzel gorunuyorsunuz masallah :)

    YanıtlaSil
  4. aystye:sorma çocukluk düşünceleri,hayalleri bir başka oluyor gerçekten:)...yorumun çok hoş:)arkadaşlarla doğum günümü kutladığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum;)iyi seneler diliyorum bende sevdiklerinizle:)

    Twin:teşekkür ederim..duru ve kıvançla birlikte ii yıllarla diliyorum bende:)

    grace:teşekkür ederim yorumun için..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. aystye:sorma çocukluk düşünceleri,hayalleri bir başka oluyor gerçekten:)...yorumun çok hoş:)arkadaşlarla doğum günümü kutladığınız içinde ayrıca teşekkür ediyorum;)iyi seneler diliyorum bende sevdiklerinizle:)

    Twin:teşekkür ederim..duru ve kıvançla birlikte ii yıllarla diliyorum bende:)

    grace:teşekkür ederim yorumun için..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün yeni yılın kutlu olsun canımcım.

    YanıtlaSil