Duruca Uyumaca;)

    Fazla söze gerek yok aslında:)..En battalından çift kişilik yatak dar geliyor bizim Duru kuzuya..Buyrun bakalım nasıl oluyormuş Duruca Uyumaca:)

                               Sıkıca tutulan anne eli eşliğinde:)               
Huzur dolu bir uykuya varmısınız:)
selamımızıda çakarız böyle:))
biraz dağınık..ama son derece rahat..

Balkonda,mis gibi deniz havasında uyumanın keyfi bir başka;)
Ve ve ve..Duruşun en ısırmalık uyuma stili,benim favorilerimden biri:)gel beni ısır ısır ısır diye bağırıyor  adeta..:)
Duruşun gülen yüzüyle ve 2012'yle birlikte gelecek her yeni yıla dair sağlık,huzur,mutluluk,başarı,bolluk,bereket dileklerimle  sonlandırıyorum postu..

bütün bebeciklerinde huzur dolu mışıl mışıl uykuları olsun:)İyi Yıllar Herkese:)

3 yorum:

  1. yamuk yumuk uyumayı rahat uykuya tercih ediyorlar :)

    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. masallah allah nazarlardsn saklasın sevgıler ve ıyı yıllar dılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Nilhan küçük mucizem:sorma ya kafa yerde popo yukarıda nasıl rahatça uyulur anlamak imkansız:)ama keyfi yerinde görünüyor bizimkinin her halükarda:)güzel yıllar diliyorum canım sana:)

    kokoş kelebek:teşekkür ederim:)bende sana ve ailene sağlıklı ve güzel yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil