süslüyüz galiba..

Çocukken çok severdim evcilik oynamayı:)kız çocuklarının vazgeçilmezidir evcilik:)benimde öyleydi..bayılırdım bebeklerime cicibici elbiseler giydirip saçlarını yapmaya..
hiç büyümeyen bir çocuğu barındıran bünyem bu sevdadan vazgeçemedi hala...Şimdi kanlı canlı ,dünya tatlısı  bir bebeğe sahibim..:)Onu süslüyorum,püslüyorum artık..:)kuzucum sıkılsada zaman zaman o da seviyor anneciğiyle vakit geçirmeyi..Hatta öyle alıştıki süslenip fotoğraf çekinmeye telefonla kendi resmini çekmeye çalışıyor:))şekilde ki gibi:)
böyle de bir telefon aşkı yaşıyoruz buara..bakarmısınız telefona full konsantre Duruya:)
takıyoruz güllü,çiçekli tokalarımızı çekiyoruz fotoğraflarımızı...:)
 mor çiçekli tokamıza ne demeli:)
                               pembe güllü tokamız ve kitap kurdu Duru


Kız annesi olduğum için MUTLUYUM:)İçimdeki çocuğuda seninle büyütüyorum Duru kuzuum:) 

4 yorum:

  1. çok şekersin çoook

    biz yeri geliyor bir avuç toka takıyoruz başımıza mahallenin delisi gibi :)

    YanıtlaSil
  2. :)) iyi ki varlar..kız çocuklarıyla bi başka eğlenceli geçiyor zaman..

    YanıtlaSil
  3. cok tatli bi kiziniz var masallahh ...keske kucuk kalsaydik ne guzel tek derdimiz evcilik oynamak olurdu :))

    YanıtlaSil
  4. nagihan:teşekkür ederim..yorumunuzdan sonra blogunuzu gezme fırsatı buldum sizinkilerde çok tatlı Allah Bağışlasın:)..evt küçükken herşey başka güzeldi ama şimdi de evlatlarımızla dahada bi güzel sankii:)..yorumunuz için teşekür ederim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil