Durişkomun Yeni Cicileri :)) Part 2

Eveeet Duruşumun cicilerinden devam ediyoruz..Dünkü pazar gezmemizden çok güzel ciciler aldığımızı bir önceki postumda yazmıştım.Hızlı büyüdüklerinide hesaba katarak iki kış giyebileceği gibi aldım kıyafetlerini.Önümüzdeki kış ve bir sonraki kış da giyer diye düşünmekteyim aldıklarımızı..:)Bakalım  neler eklenmiş lokumumun gardırobuna:))
                                     Gri elbise:KOTON
                                  Pantolon-Bluz:Nina Matilda

                                  Bu lacivert elbiseye;
                                      Lacivert Elbise:Funfair
                                    Pembe Pantolon:Funfair

Ve şu siyaha  bayıldım..Bakarmısınız güzelliğe;Büyükler için olanını aramadım desem yalan olur:))
                                     Siyah Elbise:KOTON

Pembe etek,hırka ikilisinide geçen yıl almıştık..Gümüş rengi yaldızlı kumaş ayrıntıları var kapşonunda,etek uçlarında ve fiyonkunda..Çok beyenerek almıştım bunuda..Şimdilerde giydiriyorum işte..Hırka biraz ince ama içine bady giydirince güzel oluyor..Eteğin kalınlığı güzel fıttırı fıttırı geziyor giyinince..:)
                    Pembe etek-Kapşonlu Hırka:Funfair Style
Duruşun cicileri postlarına gardırobumuza yenileri eklendikçe yazacağım inşALLAH..Anneninkileride yayınlamayı düşünüyorum arada:)Bakalım..Güzel güzel mutlu mutlu günlerde giyinsin inşALLAH lokumcum..Çok Mutlu ve güzel bir  hafta diliyorum herkese:)Gönlünüzden geçen,yapmak isteyipde yapamadığınız,istediğiniz herşey olsun inşALLAH buhafta..Sevgiler:)

7 yorum:

  1. ay ay ay insan bakmaya kıyamıyo inanıyorum duru bunları giyince prenses gbi olcak zaten o bir prenses .)

    YanıtlaSil
  2. 1 gül:aynı fikirdeyim kesinlikle:)...Kız çocukları içn seçenek çok..Hızlı büyüyorlar çok almıcam diyorum ama engel olamıyorum kendime:)güzel düşüncelerine sağlık..Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ne gardolabı olmuş miniğin.Hepsi birbirinden cici , Duru 'ya çok yakışacaktır bu güzellikler :)

    YanıtlaSil
  4. Düşlerimden inciler:merhabalar sayfamıza hoşgeldin..Çok teşekkür ederiz yorumun için sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. AY MASLLAHHH COK AMA COK GUZELLLL

    YanıtlaSil
  6. Hepsi de çok güzel,iyi günlerde giysin Duru'cum..

    YanıtlaSil
  7. kokosum çok teşekkür ederiz canımm:)


    Sedacım sağol canım benim..teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil