Duru bir cuma ertesi bol karlı bir gün...

   Dün Bursa'da hava soğuktu ama günlük güneşlikti.Anne kız böyle güzel bir günü kaçırırmıyız;)kaçırmadık tabi..Cuma günün huzuru içimizde çıktık sahile,parka,bahçeye..Duruşun burnusu havuç gibi oldu:)ama keyfinede diyecek yoktu...:)

tarihler resimleri  yüklerken dikkatimi çekti perşembe gününün:)2007 kayıtlı olmasın diye aceleyle düzeltiyorum tarihi bazen yanlış giriyorum böyle tamamen benim hatam..1 gün geriden takip ediyoruz seneyi:)



bol bol koştu,oynadı kuzum içi içine sığmadı tüm gün :)
teknelerin önündede bikaç poz çekildik böyle:)
Duruş kedi kardeşi ararken ama bulamazken:)
güneş takvimini keşfederken;)

bol oksijenli tertemiz hava Durucuğuma çok iyi geldi..eve gelince 2 gibi bir uyudu tam 3.5 saat..5.30 da kalktı:)tabi gece uyumasıda 11 i buldu:)
         Gelelim bugüne..Bugün Bursa'ya kar taneleri sonunda düştü..Herbirini bir melek indirdi,bembeyaz cennet gözler önüne serildi..Bizse kar yağacağından habersiz önceden ayarlanmış olan ev gezmesine:) teyzoşa gittik yine...Dönüşümüz muhteşem oldu karlar eşliğinde:)..Duruş ilk kez kar tanelerini bukadar yakından gördü..Durağa kadar başı havada anneannesinin kucağında gitti.Kay,kayyy deyip durdu:)   
        Küçük teyzeleriyle,Kutlu bebekle bikaç halini resimledim..Onlarda bidahaki posta inşALLAH.. Dipnot buarada Bursa bi başka güzel oluyor kar yağınca..:)

2 yorum:

  1. Ohh ne iyi etmişsiniz çıkmakla :-) ben de hiç kaçırmam güzel havaları..bu arada Bursa'da oturuyorsunuz demek,ne güzel..benim eşim de Uludağ Üniversitesi'nden mezun..4 yıl yaşadı orada ,çok sever Bursa'yı..

    YanıtlaSil
  2. yağmurlu havalarda bile dışarı çoktığımız olmuştur bizim:)temiz hava çok iyi geliyor çocuklara,bağışıklık sisteminide destekliyor..bursalıyım evt:)bursa çok güzeldir gerçekten..denizi,dağı,parkları,çarşısı iç içedir,yakın mesafelerdedir..her mevsim ayrı güzel olur..eşiniz sevmekde haklı:)sizide bekleriz inşALLAH..herzaman severek ağırlarım:)

    YanıtlaSil