DURU BUTİK

  Evet ufak çapta bir butik açılabilir kıvama geldik sanıyorum:)Her alışveriş öncesi çok birşey almayacağım diyorum ama o minicik minicik elbiseleri,minnacık pappaları falan görünce kendimden geçiyorum:)Gerçi biz de çok minik sayılmayız artık ama tam da sevilecek kıvamdayız.:))
  Neyse efendim sözü fazla uzatmadan sezon indirimlerinin Duruşa baya  baya yaradığını belirterek,minik beylerin,bayanların şık ve hesaplı markası Wenice den Durucum için anneciği tarafından seçilmiş enstanteneleri saygılarımla sunuyorum;)





   Ve ve ve...Hızını alamayan anne kendini LC Waikikide bulur ve 2-3metreyi aşkın kasa kuyruğunu,talan edilmiş mağaza içini göze alıp,bütün zorlukları aşar ve  Duru Kuzusu için aşağıdakileri alır:)


  Bu da yetmez  LC Waikikiden 22 numarası kalmadığı için alamadığı kırmızı botların verdiği hüzünle,anneannesinin Duru için aldığı yukarıdaki pembe eşofmandan birtane daha almak için uzun çarşıya geçer ve ama o da ne  işte bu kırmızı kırmızı ponponlu güzelliklere vurulur,LC Waikikide gördüklerini unutur ordan daha ucuza,daha güzelini bulan anne büyük bir zafer kazanmış edasıyla kırmızı botlarıda alışveriş sepetine ekleyip evinin yolunu zor bulur:)
Sevgili Bloger Dostlar Durunun alışveriş günlüğünü burada sonlandırıp herkese çooookkk mutlu olacağınız gülen yüzlü bir hafta sonu diliyorum:)Bi de En kocamanından Sevgilerrimi Gönderiyorum:)

8 yorum:

  1. ay ne kadar güzel ciciler böyle güle güle giysin adaşımız hepsini.ama en çok da kırmızı botlara bayıldım çok güzeller canım.iyi güzel günlerde giydin durişko

    YanıtlaSil
  2. Durunun anneciği çok teşekkür ediyoruz:)..aynen kırmızı botlar benimde favorimm fena vuruldum zaten onlara:)güzel hafta sonları diliyorum duru kuzunla:)

    YanıtlaSil
  3. zevkli bir alış veriş olmuş..hepsi çok güzel,iyi günlerde giysin Duru'cuk..bu arada Duru'nun annesinin adı nedir?:-)

    YanıtlaSil
  4. Sedacım çok teşekkür ederiz tatlım:)Münevver anne:)Duruşun annesi..öpüyorum canım..gencerle güzel bir h.sonu diliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. oyyyy oy oy kyamammmmmmmm kıııııııı hepsı ne kadar guzelllllllll.saglıkla gıysın ınsallh

    YanıtlaSil
  6. Ama cok tatlisiniz ya siss;) Duruyu da seni de kucakladım;) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Cicilerin hepside çok güzel Duru prenses güle güle sağlıkla giysin inşaAllah.

    YanıtlaSil
  8. kokoscum çok teşekkür ediyorum canım sevgilerimi gönderiyorum:)

    serap tan.:hoşgeldin sayfamıza:)..Güzel yorumun için çok teşekkür ediyoruz:)..Bizde seni sevgiyle kucaklıyoruz;)

    marifetane:güzel duaların için çok teşekkür ederiz..Sevgilerimizi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil