Duruşun Yeni Cicileri..

Önümüzdeki yıl giymesi için Duruşa sezon indiriminden faydalanıp çok beyendiğim kırmızı kaşe bir kaban aldım şapkasıyla takım..Biraz büyük oldu tabi şimdilik ama nasıl güzel olduğunu,nasıl cici olduğunu anlatamam..kocaman bir genç kız oldu sanki içinde..güzel meleğim benim..pekçok fotoğrafını çektim ama şimdilik sadece kabanın resimlerini koyacağım annelere fikir vermesi için. :)buyrun efendim :)
fotoğraflar renk kırmızı olduğu için sanırım çok net değil.flashlı çekimde hiçbir ayrıntı gözükmüyor flashsızda da bukadar oldu..fikir verir umarım kız annelerine:)

kol kısmındada büyük düğme detayları var çok şirin:)

                                 kaban ve şapka:ykm

5 yorum:

  1. İyi günlerde giysin inşallah..çok yakışıyor böyle kaban çocuklara..Gencer'iminde kahve rengi kaşe vardı, çok yakışıyordu..rengide çok güzel kırmızı,çokda yakışır Elif'e..

    YanıtlaSil
  2. Sedacım güzel yorumun için teşekkür ederiz:)Evet kaşe kaban miniklerde çok güzel duruyor..kocaman oluveriyorlar sanki giyince:)...

    YanıtlaSil
  3. ben kabanınıza bayıldım..güzel günlerde giyinsin inş..rica etsem hangi ykm ve nakadara aldığınızı öğrenebilirmiyim..inş.bende bulurum minnak kızıma..cvp verirseniz çoookk mutlu olurum....

    YanıtlaSil
  4. canım bursa zafer plazadaki ykm den aldım..fiyatı 120-130 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam..169 dan inmişti..3 bedeni kalmıştı ben alırken.indirimi birazdaha beklicektim ama kalmaz diye korktum:)alışveriş psikolojisi:)kırmızı kaban çok istediğim için,bide şapkasına ve modeline bayıldığım için riske atmadım..nerde yaşadığını bilmiyorum ama bulursun sende muhtemelen..sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim ilginiz için.ben istanbuldayım hafta sonu mutlaka bakıcam ..

    YanıtlaSil