Evimizin Çiçeği...

Önümüzdeki kış için aldığım cicilerimizden lacivert elbiseyi dayanamayıp Durucuğuma bugün giydirdim..Biraz uzun oldu kollar falan ama kıvırdık içe doğru nasıl tatlı oldu anlatamam..:)kocamaaaannn oldu,büyüyüverdi sanki kuzucum:)gitmeden önce böyle yakaladık Duru Hanımı;)



Kutlu bebek,ablaları ve anneciğide bizimlelerdi..Duruş küçük teyzeleriyle çok eğlendi..Kutlu bebeğide benimsemeyi denedi..Ama becerebildimi bilemedim:))



Ve büyük teyzemiz sevgisini katmış çok lezzetli mamalar yapmış...Hoş sohbet,güzel muhabbet eşliğinde enfes lezzetler yudumlanmış:)

Eh nihayetiyle Duruca gezmece anneannenin kollarında sonlanmış:)

Sevgilerrr....

7 yorum:

  1. ben onun modayı yakından takibini yerim bu yılın modası laciverti tercih etmiş:)))ayakkabılarınada bittim.Ama en çok da allık sürülmüş gibi duran o pembiş yanakları yer bitiririm.Çok yakışmış annesi maşallah durişkoya

    YanıtlaSil
  2. Duruca yaşamak:))Sorma sorma bunlar şimdi böyleler biraz büyüsünler durumlar nasıl olcak merak ediyorummm...Anasına bak kızını al diye boşuna dememişler...öpüyorumm senin duru kuzuyuda:)sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle çok yakışmış..maşallah Duru çok güzel,elbiseside çk şık olunca harika olmuşlar..iyi ki seneyi beklemeyip giydirmişsin...ben hiç sevmem de beklemeyi :-)

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaa o lacı elbısesı ne kadar guzel olms bende dayanamaz gıydırırdım kesın :)) maslalah sıze...

    YanıtlaSil
  5. sedacım doğru söylüyorsun bende dayanamadım zaten:)teşekkür ederiz güzel yorumun için öpüyoruz canım

    kokoşum bende aynını yaptım ve dayanamayıp giydirdim..çok güzel oldu gerçekten..teşekkür ederiz öpüyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. elbisesi çok şirinmiş, güle güle giysin Durucuk :)
    Annanenin kollarında nasıl da mutlu :)
    Maşallah Durucuğa

    YanıtlaSil
  7. Düşlerimden inciler çok teşekkür ederiz:) anneannesinde çok huzurlu çookkk annesini bile unutuyor zaman zaman:)..Güzel haftalar diliyorum..Sevgiler..:)

    YanıtlaSil