önüm arkam sağım solum sobe:)

Annemle,bazen anneannem ve dedemle saklambaç oynamaya bayılıyorumm.Ellerinde fotoğraf makinesiyle "Duruuşş nerdeesinnn nereye saklandın bakiim sen" diye seslenip beni arayıp arayıp sonunda buluyorlar..Sonrada birsürü resmimi çekiyorlar..İyi ki varlar çok seviyorum ve çok eğleniyorum onlarla ben ama..Ben Elif Duru buarada;)
              
                      heeyyy annneee burdayım işteee:)
                                    bulamazsınız beni;)
                 yakalannnnddııımmmmmmmmmmmmmm:))))

Kaç Duru kız kaç:)


gittiiiiii...
anne yaa çoook güldürdün beniiiii:)
                eyvahhh yaklaştı annem bulacak beni galiba


gülün sizde...gülmek çok yakışır herkese;))




5 yorum:

  1. 3. resme bayıldım ben yaaa,maşallah maşallah

    YanıtlaSil
  2. oy aşkım.. sen büyüdünde saklambaçlar mı oynuyorsun.. o tokalarını yirim senin ben..

    YanıtlaSil
  3. Her fotoğrafta çok tatlı maşallah..

    YanıtlaSil
  4. sevgi:sorma teyzesi sorma zamanın nekadar hızlı geçtiğini görmek için bizim ufaklıklara bakmak yeterli oluyor:)..hamileliğimi öğrenişim ,Durunun doğumu,onca yaşanan şey dün gibi.Ama hepsi geçti gitti.Bizim bızdık büyüdü de böyle annesiyle saklambaç oynuyor işte:)

    seda:çok tatlıyız teyzesi çokk:)teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil