anneme ve minik prensesime

video

9 yorum:

  1. ayyy harikaydı bayıldım :) nerden nereye dimi canım rabbm hep böyle mutlu etsin inş. senin kızında böyle bişey sana hazırlar canım :) durucuğu öptm çok

    YanıtlaSil
  2. 1 gülüm Amin inşallah canım Rabbim güzel günler göstersin her daim..çok teşekkür ediyorum güzel duaların ve yorumun için..Sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim ne demek hep gülün ana kız inş. :)

    YanıtlaSil
  4. çok gusel ya tam bı reklamı hatırlattı bana dıcektım kı pınar sütü gördüm :) ben de anneciğime yapsam ne mutlu olur:) sevgiler 3 kuşaga bırden!

    YanıtlaSil
  5. serapçım çok teşekkür ederiz canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir anı olmuş,rabbim ayırmasın inşallah..

    YanıtlaSil
  7. anne eli gibi hoşgeldin:)çok teşekkür ederim güzel yorumuna..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. Çoooook çok güzel olmuş.Hep beraber nice sağlıklı,mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  9. sağol canım benim.Amin inşALLAH:)

    YanıtlaSil