Duruşun annesinin arabası:)

Enfes bir başlık oldu diye düşünüyorum..:))Aşağıda görmüş olduğunuz güzellik yeni arabam olma yolunda hızla ilerliyor:))Yani ben çok istiyorum :))Mevlam tez vakitte nasip eder inşALLAH hayırlısıyla..
Nasıl ama sizce de şahane değil mi:)


                                İstiyorum ben bu güzelliği..
          İsteklerinizin gerçekleştiği mucizelerle dolu bir gün olsun..Duruş ve annesinden en kocamanından sevgiler..:))

13 yorum:

  1. güzel araba inşallah Allah gönlüne göre verir canımm..

    YanıtlaSil
  2. sağol canım benim amin inşallah:)
    isminide yaz birdahakine :)öpüyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ınsallahhhhhhhhhhhhhh senın olurrrr :))

    YanıtlaSil
  4. Umarım tez zamanda senin olur bu süper şey...:))
    Sevgiler
    Neval

    YanıtlaSil
  5. Süpeeeer.Allah iyi günlerde kullanmayı kısmet etsin canım :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    araba güzel hoş bir araba...
    cenabı allah gönlüne göre versin...
    oluncada kazasız belasız kullnmayı nasip eylesin...
    sevgiler canım...
    banada beklerim...

    YanıtlaSil
  7. Allah gönlüne göre versin canım.. inşallah seninde olur..cidden düşünüyormusunuz almayı?:--)

    YanıtlaSil
  8. kokoscummm aminn canımmm..inşALLAH..:)


    Nevalcimmm inşALLAH canım..Çok sağol:)


    abide berkman..Canım henüz benim değil ama çok istiyorumm..Teşekkür ederim güzel dileğin için..:)sevgiler..

    Gurme şirinemm çok teşekkür ederim canımm gelicem ziyaretine.Sevgiler:)


    sedacım amin canım inşallah.Rabbim vermeyeceği şeyi insan aklına düşürmezmiş:)..uzun zamandır istiyorum..Rabbim nasip eder inşallahh hayırlısıyla:))öptm cnm sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. wowww araba harika görünüyor umarım en kısa süre içinde imkanların el veriride senin olur cnm :)

    YanıtlaSil
  10. ben sürekli adsız cıkıyorum acep niyeki

    YanıtlaSil
  11. adsız:)yorumunun altına isminide yaz canımm.öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. amanınn harika bişey bu canım inşallah senin olur bu şahane şey.ama ben normal bir arabayı parkederken bile zorlanıyorum bununla biyere sığamam heralde:)))

    YanıtlaSil
  13. Edacım amin canım benim inşallah..:)çok istiyorumm bende..fena vuruldum bu güzelliğe..Park olayına gelince boşver ya otoparktaki diğer arabalar yada sahipleri düşünsün:)..Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil