HEDİYELERİMİZ GELDİİİİ:))

           Durucayasamak blogunun sahibesi sevgili Edanın kızı,kızımın adaşı Duru'nun güzel ponponlu taytlarını çok beyenip nerden aldığını sormamla başladı aslında herşey..Duruşun annesi sağolsun çok ince düşünerek hediye etmek istediğini söyledi böylece başladı hediyeleşme etkinliği:)Bizim hediyelerimiz ulaşmış ellerine:)Postunu okudum ancak yorum yapamıyorum yazılarına maalesef:(Sorunun nerden kaynaklandığınıda bilmiyorum:(.. O yüzden burdan yazmak istedim..Beyenmelerine çok sevindim.Bende çok severek,özenerek aldım:).Duru'nun o cimcime hallerinede bayıldım fotoğraflarda:)Duruşun beyenmeside çok mutlu etti beni:).Çok yakışacak eminim güzel cicileri:)..Rabbim nazarlardan saklasın ,güzel günlerde giymek nasip etsin inşALLAH. Bizimde hediyelerimiz akşam itibariyle geldi.Ben hediyelerimize bayıldım..Durucum uyuyor sabah görücek..Giydirdikten sonrada bir post yayınlayacağım inşALLAH..Taytımız,tokalarımız,çorabımız hepsi çok güzel..Hepsi için,güzel notu için,herşeyden önce güzel gönlü için çok teşekkür ediyoruz kendisine..Duruya ve Annesine özlediği yerlerden en kocamanından sevgilerimizi gönderiyoruz...
Bu güzel paketi;
                          Bu ponponlu güzellikleri;
                  Sevimli çorabımızı;
                                Cici bici tokalarımızı;
    
                             Biz çok sevdik..
    
    Bloglarımız vasıtasıyla tanıyoruz belki birbirimizi şahsi olarak görüşmedik ama bir gönül bağı oldu aramızda..Samimiyetini,içtenliğini hissettiğim şahsi olarak da tanışmayı arzu ettiğim bloger arkadaşlarımdan biri sevgili Eda..Güzel notuda beni duygulandırdı..Çok teşekkür ediyorum yeniden:)
   Zeynep Duru ve ailesi için güzel ve huzurlu bir ömür temennisiyle sonlandırıyorum postumu..:)Sevgiler Herkese:)

7 yorum:

  1. hepsi çok şık.. güzel günlerde giysin inşallah minik kızım..

    YanıtlaSil
  2. Ayyy bayıldım bunlara canım en kısa zamanda durunun üstünde görmek istiyorum o pantolonu :)

    YanıtlaSil
  3. canım benim beğenmenize çok sevindim güzel günlerde giysin durucuk inşallah.ne güzel şeyler yazmışsın duygulandım vallahi.çok sevindim sizi tanıdığıma inşallah birgün özlediğim yerlere yolum düşerde tanışırız yada duruşla bize bekleri,karadenize:))inşllah ona leoparlı gelirse ondan da alıcam.bloguma kimse yorum yapamıyor sanırım neden kaynaklandı bilemiyorum ki.çok çok öpüyorum sizi güzel ana kız.ve dediğim gibi senin yaşam enerjine ışığına hayranım bunu hiç kaybetme sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok cici hediyeler. Güle güle kullanın. Hediye almak da vermek de mutlu ediyor insanı.

    YanıtlaSil
  5. Sevgim sağol canım benim..bizde çok beyendik ..Duru da bayıldı sabah görünce..Resimleyip yayınlayacağım inşallah..:)


    1 gülüm en kısa zamanda üzerimizde resimleyip postumuzu hazırlıcaz inşallah öpüyorum canım:)


    Edacm çok sağol güzel yorumun için..Hissettiklerimi yazdım inan ne eksik ne fazla..Duru bayıldı sabah görünce:) resimleyince yayınlayacağım tekrar inşallah:)..En yakın zamanda görüşebilmek dileğiyle diyelim:).bizde sizi öpüyoruz çok:)..Güzel günler canım benim:)


    Nilhanım sağol canım bizde çok beyendik cicilerimizi:)..hediyeleşmek,mutlu ediyor gerçekten güzel bir enerji veriyor insana..:)öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
  6. canım bloğun ayarları tam yapılmamıştır o yüzden yorum yazamıyorsundur..ayarları yapılmamış çok blog var..ben de yazmak istiyorum yazamıyorum, ben kendilerininde bunun farkında olmadığını hatta bloglarına neden hiç yorum gelmediğinide merak ettiklerini düşünüyorum..ah biraz kurcalasalar o ayarları her şey düzelecek..

    YanıtlaSil
  7. seda evet ciddi bir sıkıntı var...Bikaç blog daha var yorum bırakamadığım..Nasıl düzeliyor ayarları bilemiyorum..Bende yardımcı olamadım.Acaba benim ayarlarda mi var bir problem anlamadım ki:S durunun anneside yardım bekliyor aslında..
    http://durucayasamak.blogspot.com/2012/02/yorum-sorunu.html
    Linki verdim belki yardımcı olursun..öpüyorum tatlım:)

    YanıtlaSil