İlk Ne Giydim Postu;)

   Sevgili bloger dostlar öncelikle geçmiş Mevlid Kandilimizi büyük bir içtenlikle kutluyorum..Edilen duaların Salat ve selamların yerine ulaşmasını temenni ediyorum..Herbirimizin günahlarımızın affını,hayır dualarının kabulunu Yüce Rabbimden  niyaz ederek çok kutlu bir geceyi geçirmenin huzurunu yaşıyorum aslında..Huzur dolu yüreğimle nice kandillerin bereketinden faydalanabilmeyi  umut ediyorum..
      Sık sık güncellemekte olduğum blogumu 1 haftadır güncellleyememdende anlaşılacağı üzere çokça yoğun,bir okadarda  güzel bir hafta geçirdim:)Duru Kuzumun uyku düzeninin bozulacağından endişeli,soğukları da göze alamamamdan kaynaklı gidip gitmemekte tereddüt yaşadığım İnegöl gezimize gitme kararı vererek Durucumla  bol oyunlu,bol gezmeli bir 5 gün geçirdik..İlk gecemizde yer değişikliği nedeniyle,ablalarla oynanan oyunların cazibesine kapılıp geçirilen uyku saatiyle sabah 4leri bulan uyku savaşımız diğer günlerde çok şükür ki düzene girdi ve Duru Kuzu felekten bir 5 gün geçirdi:)
  Anne de bol bol gezdi,hiç niyeti olmamasına rağmen yine alışveriş yaptı,gönül sohbetlerine ortak oldu,özlenenlerle özlem giderdi pek güzel bir hafta geçirdi..
 Konu dahilinde Duru Kuzusu uyurken bir de  ilk negiydim postunu hazırlamak isteyip İnegöl gezisinden ilk kareleri sizinle paylaşmak istedi:)Buyursunlar Efendim:))






Ayşenur ve Atanurla AVM gezisi(karlı bir havada gidilebilecek en güzel yer:)
KOTON da denenen bir kaç kıyafet;)
Özlem giderilen iki can kardeş:)
  Yukarıda görmüş olduğunuz bu iki bızdık benim canlarım,kardeşlerim..Çok ama çoksevdiklerim..Çookk seviyorum onları,kardeşlerini,hepsini,benim canım kocaman ailemi..:)İyiki varlar efendim:)
   Eveet.. İnegölden alışveriş günlüğüyle ve diğer karelerle birdahaki postlarda görüşmek üzere...Çooookkkçaaa güleceğeniz,bol mucizeli,tadından yenmez bir hafta sonu diliyorum herkese....:))

6 yorum:

  1. :D..aynı fikirdeyim..yeni sezon ürünlerinden o cici elbise:)baya gittim geldim alıp almamak arasında..sonra sezon indirimlerini beklemeye karar verdim..:)

    YanıtlaSil
  2. ohh ne güzel keyifli günler geçirmişsiniz.kıskandım valla biz bütün tatili evde geçirdik.başta iyiydi ama sonradan sıkılmaya başladık ama kar yağdığı için tıkıldık kaldık.duruda artık sıkıntıdan çatladı:))elif duruya iyi gelmiştir bu tatil.koton elbiseye bende bayıldım canım ama indirimi beklemk daha akıllıca hep kazıklanıyoruz bekle derim bende

    YanıtlaSil
  3. Duruca yaşamak:sağolasın canım benim..İyi geldi valla banada..Duru içinde çok ii oldu değişiklik ii geldi..Koton elbise gerçekten çok cici bende bayıldım.Ama kesinlikle aynı fikirdeyim..Biçok şeyi ihtiyaçtan almıyoruz ki zaten..En güzeli indirimleri beklemek yok yere kazınlanıyoruz dediğin gibi pekçok zaman..Bakalım almak nasip olur inş..güzel h.sonları diliyorum..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. ayh çok beğendim fotoğraflarını..çok yakışmış giydiklerin ve çok güzel çıkmışsın..hanım hanımcık bir halin var:-)öylemisindir gerçekten?:-)

    YanıtlaSil
  5. Sedacım çok teşekkürler güzel yorumun için..:)Resimdekiler gibiyim aslında:)Çokda yorum yapamam ki kendimle ilgili:)
    Bilemedim ne diyeceğimi:)
    öpüyorum seni ve genceri:)

    YanıtlaSil