Ponponlu taytımızla gezmece tozmaca;))

    Zeynep Duru Hanımın, Elif Duru Hanıma  hediyesi ponponlu güzeliklerimizle,günlük park ve sahil  gezmemizi yaptık :).Duru taytını çok sevdi.Ponponlarını bir o yaana bir bu yana sallaya sallaya parkta koşturdu,kaydıraktan kaydı,salıncakların üzerindeki papağan heykeliyle baya bi konuştu "gel gel "diye çağırdı.Küçük hanıma kalsa akşamlara kadar sürecek olan park gezmemiz annenin duruma müdahalesiyle bağrış çığrış 1 saat kadar sürüp sonladı:)
            Bakınız parkın altını üstüne getiren minik fındık kurdu:))
              
                                papağanı çağırıyor burda:))




                 Koş Duru Kız Koş :)




    Bilim insanı Duru Hanım yerdeki çöpleri inceliyor büyük bir titizlikle:)


                       Mutlu Haftalar Herkese:)

15 yorum:

  1. Maaşallah canım ya çok tatlııı :)
    Benim kızım daha 2 aylık.Parklara gitmek için daha var yani..Bir an önce büyüse bizde gitsek :)

    Bu arada yakında blogumda açılışa özel çekilişim olacak,beklerim..

    Sevgiler..

    http://aishasbazaar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Allahım bayıldım çok yakışmış süslü kuzuya bu ne güzellik böyle maşallah.güle güle güzel günlerde giysin annesi öperim ben onun gülen yüzünü.bizde elbisemizi giycez en kısa sürede inşallah.minik ikoncan bunlar yaa:))

    YanıtlaSil
  3. Aisha's bazaar hoşgeldin çok teşekkür ederim..Büyür büyür seninkide küçüklük halini bile özlersinn:)..Her anları ayrı güzel tadını çıkarmak lazım doya doya..Takibe aldım seni..Güzel haftalar canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Edacım sağolasın canım benim..Çok beyenerek giydik bizde inan:)teşekkür ederiz tekrar:)..Bayıldı benim kız ponponlara:))sallandıra sallandıra koşturdu durdu:)..Sorma çok fena bunlar çok minik ikoncanlar:))ee analarına bak kızlarını al..öpüyorum Duruşu:)

    YanıtlaSil
  5. oy snei yerim ben durucum yaa datlum benm taytı da ne datlı olmuş :) orda hava güzl galiba cnaaım burda buzzzzzzzzzz :( öptüm sizi çok :)

    YanıtlaSil
  6. 1 gülüm sağol canım benim..Hava güzeldi ama bugün buz kesiyor:( donuyoruz..Rabbim dışarda kalanların yardımcısı olsun..Bizde seni öpüyoruz canım:))

    YanıtlaSil
  7. Çok şık giyiniyor küçük hanım bayılıyorum..çokda güler yüzlü ya hayranım :-))maşallah..

    YanıtlaSil
  8. geldi mi yorumum acaba ? :-(
    Gelmediyse eğer..
    çok şık küçük hanım bayılıyorum..maşallah çokda güler yüzlü hayranım yazmıştım :-)) çok öperim sizi..

    YanıtlaSil
  9. Parkınıza bayıldım. ne kadar renkli ve janjanlı. Duru ikoncan olma yolunda ilerliyor :D

    YanıtlaSil
  10. AYYY yerim onun ponponlu taytını ben bence çok özendim şimdi heleki yürüyüşü poposu aman nazarlardan saklasın cnm

    YanıtlaSil
  11. sedacım çok teşekkür ederim canım benim güzel yorumuna:))fazla sıcakkanlı bizim kız:)güleryüzlü çok şükür..:)bizde seni öpüyoruz çok..


    nilhancım yeni yapıldı parkımız pek güzel gerçektenn..ufak çocuklara hitab ediyor daha çok..kaydıraklar,salıncaklar en ufağından:)Duruya gelince anası sağolsun bütün gün pık pık süslüyo püslüyo böyle napsın yavrucumm..Süslüyüz birazcık:))öpüyoruz:)

    YanıtlaSil
  12. Biz de gesmelere gitmek istiyoruzzzz ama cok soguk benim kuzum daha cok minikkk bizim yerimize de gezin bu arada sizle yeni tanıstım ama cok sevdim sizi:))))

    YanıtlaSil
  13. moonlıght çok sağol güzel yorumun için..herzaman beklerim..sevgiler canım..:)

    YanıtlaSil
  14. masallah bu bu mınıge ama o taytını yerım ben :)))

    YanıtlaSil
  15. kokoscum teşekkür ederiz canım benim..Zeynep Durunun hediyesi..severek giyyoruz bizde..Sevgiler cnm:)

    YanıtlaSil