SİYAH KUĞU DURU KUZU

Giyinilip,süslenilip,takıp takıştırılıp gezmelere gidilen herhangi bir günümüzden annenin objektifine yansıyan minik model Siyah Kuğu Duru Kuzudan Hallice:))
                                  Buyursunlar Efendim:)





 Suri de kimmiş..Bakınız bizim Duru Kuzuya şık ve stil sahibi bir göçük hanfendü:)Hemde öyle milyon dolarlar falan harcamadan.. : )

                                            Siyah Cici:KOTON    
       Fazlaca sardım buara bizim kıza..Tam kapasiteyle geçiyor günler..Sabah uyanması,kahvaltı yap,biraz oyna,Duruşun öğle uykusu,uyku sırasında anneanneyle dönüşümlü mama hazırlamaca,post yayınla,kuzu uyanması,öğle gezmesi,araöğün yenir,giyinmece süslenmece:),oyunlar oynanır,akşam yemeği,kuzunun akşam uykusu,pc başındaki annenin varsa dizi izlemecesi derken anne başlar esnemeye uyku vaktinin sinyalleri ,yeni gün için enerji depolama,kuzuyla huzurlu,bazen yaygaralı bir gece uykusu şeklinde günü sonlandırmaca..İstikrarlıyım yalnız buara post yayınlama konusunda ..Neredeyse hergün,bazen günde iki şeklinde post yayınladım..Gelecek günler ne gösterecek bakalım..Seviyorum sizi blogcu canlarım:)
   Çokça huzurlu,neşeli,bol sürprizli,isteklerinizin gerçekleştiği en güzelinden bir gün ve çoookk güzel bir hafta sonu diliyorum herbirinize...Sevgileeerrr:))
  

12 yorum:

  1. aman allahim, bu nasil bir tatlilik boyle =D masallah ona! coook seker ya, bayildim onun stiline =D
    cok seker masallahhhh ona
    sevgiler canim

    YanıtlaSil
  2. ayy ayy yesinler nasıl şıksınız böyle efendim, çok beğendim çok :)

    YanıtlaSil
  3. çok ciddiyim bayıldım harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. VAYY vayy harika bir kuğu olmuş buya MAŞALLAHH.tugbaozok.com

    YanıtlaSil
  5. ahh tubişimde yorum yapmışş Durucuga..ziyeret et annesi arkadaşımın blogunu yorum da yap çok yeni daha blog aleminde :-))

    YanıtlaSil
  6. küçük şeyler:Çok teşekkürler tatlım:)çok sağol güzel yorumun için..Bizden de en kocamanından sevgiler..öpüyoruz:)

    Filizcim sorma çok şıkız çok:)teşekkür ederiz:)

    sedacım sağol canım benimmm:)öpüyorum..


    tuğbacım hemen geliyorum ziyaretine sağol canım:)

    seda hemen gidiyorum Tuğbişe komşu ziyaretine..öpüyorum seni ve genceri:)

    YanıtlaSil
  7. yahu elif duru genç kız mı olmuş ne,gözlerim kamaştı bu ne güzellik böyle

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederiz güzel yorumun için Eda teyzesi:)cidden ama elbise bambaşka yapıyor kızları daha bir büyüyorlar sanki:)
    Sevgilerimizi gönderiyruz canım öptk sizi:)

    YanıtlaSil
  9. Hakikaten Suri de kimmiş :) Ben kızıma hiç siyah almadığımı farkettim, Duruşu gördükten sonra. Ama küçüğe de büyüğe de ayrı hava katıyor canım bu siyah :D

    YanıtlaSil
  10. Nilhancım teşekkür ederiz canım:).bende sevdim siyahı:) giyince hepten büyüyüverdi sanki gözümde küçük hanım:)öpüyoruz seni..

    YanıtlaSil
  11. yaaaaaaaaaa maslalah bu ne guzellık ne kadar harıka olmussss tam melek tammmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  12. kokss kelebeğim çok teşekkür ederiz canım benim..öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil