Son İnegöl Postu(şimdilik);)

         Son İnegöl postumuz bu..Şimdilik tabi başlıkta da dediğim gibi:)
Anne tarafından İnegöllüyüz biz..Dayılar,yengeler,anneanne,annemin teyzeleri vs. sülalenin büyük kısmı İnegölde..Küçükken çokça giderdik özellikle okul döneminde,yaz tatillerinde 1 ayı çok rahat orada geçirirdik..Bütün kuzenlerle dayımda buluşur özellikle teyze kızlarıyla daha bi kaynaşırdık.Tüm yılın kritiğini yapardık (bu daha bi 15-16 yaşlarında olurdu)Daha küçükkken dayımların iki katlı müstakil,bahçeli evinde dut ağacını silkeleyip dut yerdik,dayımın kurduğu salıncakta gökyüzüne dokunmaya çalışırcasına "daha hızlı daha hızlı nidalarıyla"sallanırdık..Ha bide yazın vazgeçilmezi çiçekleri suladığımız hortumu çeşmeye takıp su savaşı yapardık.Bayramlarda yine dayımlarda toplaşır kapı kapı gezer elimizde poşetler şeker toplardık..İnegölün yeri ayrıdır bende çocukluğumdan kalan güzel anıların olması sebebiyle belkide..Vazgeçilmezlerimizdendi ozamanlar İnegöl.Şimdi çok değişti,gelişti tabi.Sanayisiyle,sosyal tesisleriyle,yeni açılan hastaneleri,avm siyle ilçe olmaktan çok aslında şehir vasfına sahip.Ancak Bursaya olan yakınlığı İnegölü ilçe yapmaktan kurtaramıyor maalesef..Uludağ üniversitesinin bir kolunun bulunması sebebiylede hatırı sayılır bir genç nüfusa sahip..Açılmakta olan pekçok yeni mağaza,hastane ve sanayinin büyüklüğü genç nüfusa ciddi istihdam olanakları sağlıyor..90 lardan bugüne pek çok il ilçede olduğu gibi İnegölde de çok şey değişmekte,gelişmekte :)
        Neyse efenim İnegölün sosyoekonomik durum tespitinden sonra :) gelelim ana içeriğimize..Malum kara kışa denk geldi bizim İnegöl yolculuğu.Eve tıkılmakta istemeyişimizden hazır ailenin hatırı sayılır bir kısmıda  toplanmışken İnegölde kar kış şehir turuna çıktık..Avm si yeni açılmış..Yeni dediğim 1 yıl olmuştur belki daha fazla.Ben ilk kez gezme fırsatı buldum..Bikere çok sakin bizim buradaki gibi  mağazaların içinde harp sonrası enkaz yığını görüntüsü yok.Rahatça,sakince alışverişinizi yapabiliyorsunuz..Aslında birşeyler almak niyetiyle değil daha çok gezmek amaçlı çıktık bizde.Ama yine LC Waikiki,yine minicik güzelllikler,ciciler cezbetti beni ve Duruş için aldım birşeyler..Bakalım beyenecekmisiniz:)
  
Günlük hayatta rahatlığı nedeniyle daha çok eşofman kullandığımız için Duru'nun alışveriş listesinde eşofmanlar başı çekiyor:)

Altta  görmüş olduğunuz ikili pijama setine bayıldım..Bakarmısınız poposundaki resimlere:)
                                   Çok şirinler değil mi?:)
Bunlarda eşofman-pantolon üstüne uzunkollu t-shirtler çok sevimliler:)
 Çok hızlı büyüdüklerini hesaba katarak özellikle altta görmüş olduğunuz bu tarz kısa pantolonları belden ayarlı olmaları sebebiylede 3-4 yaşa göre alıyorum..
Yukarıda görmüş olduğunuz botlarıda kalpli montuna uygun aldım..Rabbim güzel günlerde giymeyi nasip etsin inşALLAH..
                    MUTLU HAFTALAR HERKESE:)terapi için tık tık:)

7 yorum:

  1. ayy bunlar çok ciciler yaa acaba durucuk bana verir mi bunları :)

    YanıtlaSil
  2. gene çok güzel şeyler almışsın Münevver, sağlıkla giysin yavrun..

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel annesi.hep durucuğa alışveriş yapmış annesi yine klasik zaten hep onlara alıyoruz:)))ben çok fazla eşofman altı giydirmiyorum hep tayt giydiriyorum ama bu kadifelr çok hoşmuş hemen bizde edinelim.botlar yine harika bende kahverengi kürklüaldım lcw den.hepsini mutlu mesut giysin duru kuzusu öperim onu çok

    YanıtlaSil
  4. 1 gül:teşekkür ederiz ablası..Paylaşmayı sever bizim kızımız istersen sanada alır böyle güzel ciciler;)

    sedacım çok sağol canım benim Aminn:)

    Durucayaşamak:Teşekkür ederiz canım.Sorma valla unutuyorum biçok zaman Duruşa birşeyler bakmaktan kendimi.Kız annesi olmak böyle birşey herhalde:))..Sizinde taytlarınıza zaten bayılıyoruz biz:)..Ponponlu ponlu pek şekerler..Nerden aldın onları bende edineyim bir tane..bizde çok öpüyoruz sizi:)

    YanıtlaSil
  5. canım o taytları burda yerel bir mağazadan alıyorum markası falan yok.geçen bir blogger arkadaşın kızına da alıp yolladım elif duruyada alır yollarım zevkle.en kısa sürede gidip bakarım.öptüm

    YanıtlaSil
  6. düşünmen yeter canım benim çok teşekkür ederim..bizim buralarada gelir herhalde bulurum ben:)..tekrar teşekkürler inceliğin için..öpüyorum cnm..

    YanıtlaSil
  7. yaa olur mu en kısa sürede bakıcam inşallah durişko için bende öpüyorum

    YanıtlaSil