Allessandro Ambrosio and her baby

Ünlü anneler etiketi altında yerli ve yabancı ünlü anneler dosyasını büyük bir zevkle açıyorum:)..İlk olarak hamileliğin çokça yakıştığını düşündüğüm isimlerden biriyle  Victoria's Secret'in vazgeçilmezlerinden Allessandro Ambrosio ve kızıyla başlamak istedim ..
  Hamileliğinde,günlük hayat içinde,kızıyla birlikte olduğu zamanlarda spor,rahat ama bi okadar şık ve sevimli tercihler yapmış giyim tarzında ..







      2. bebeğine hamile olan Allessandro Ambrasio 'nun eski formuna yine jet hızyla döneceği şüphesiz..:)

6 yorum:

  1. Bu kadınlara bayılıyorum birde anne olunça dahada bir harika olmuşlar benimde artık anne olma zamandım geldi bende artık anne olmak istiyorum resimleri görünçe çok özendim iyiçe 10 aylık evliyim daha ama geldi sanırım .

    YanıtlaSil
  2. Tuğbacım Rabbim gönlüne göre versin inşallah canım..Laf olsun diye değil,inan anne olmak gerçekten çok başka çok özel bir duygu..kadınsak zaten anaç duygularla doğuyoruz..o yüzden çok normal istemen..Seninde kucağına yakışır mini mini bi bebek..Hadi inşallah:)

    nilhann ya,bunlar değil ikinciyi onikinciyi doğursalar yine incecik olurlar anlamak imkansız:)

    YanıtlaSil
  3. yaaa bunlar nasıl insan nasıl hemen bu kadar incecik oluyorlar.acayip güzel olmuş ya annelikde nasıl yakışmış.ama incecik yaaaaa(::::

    YanıtlaSil
  4. aynı şekilde benide hayretler içerisinde bırakan bir kişilik kendisi..bunların hepsi böyle gerçi:))nasıl beceriyorlar kısacık zamanda böyle olmayı merak konusu gerçekten:))

    YanıtlaSil
  5. ne denebılır kı kusursuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil