Angelina Jolie and her kids

             Selamlar herkese..
   Ünlü anneler postlarımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz..Heidi Klum ' dan sonra yine çok çocuklu ünlü bir anneyle devam etmek istedim ..Çok çocuklu diyince bir de ünlü diyince belkide aklımıza gelen ilk isim Angelina Jolie yi konuk ediyorum bu hafta bloguma:))Bakalım Jolie günlük yaşamında tercihini hangi kıyafetlerden yana kullanmış:)


 Aşırı zayıflığıyla dikkat çeken Angelina Jolie genelllikle siyah,bej gibi tek renk kıyafetlerle sade kombinler,yada düz,rahat edebileceği uzun elbiseler giymeyi tercih etmiş günlük yaşamında..








 Şahane duruyorlar bence:))..Kucağında bir çocuk,karnında bir bebiş,elinde bir diğeri ve peşi sıra onları takip eden diğer iki miniği:)

18 yorum:

  1. Bu kadına bayılıyorum ama devamlı siyah giyme takıntısını anlamıyorum.Ben o kadar doğum yapıp birde üstüne incecik olsam rengaren giyinirim :)

    YanıtlaSil
  2. aynı fikirdeyim abidecim böyle bir inceliğe bu sadelik hiç banada göre değil..:))

    YanıtlaSil
  3. Harika bir kadın ya tam olarak çok kaç çocuk evlatlık edindi bilgim yok ama keşke onun gibi olanlar çoğalsa.Bunların yerinde olsam hersene doğururum sanırım ben vay anasını yaw incecikler sürekli :)

    YanıtlaSil
  4. yaaaaaaaaa super evlatlık edınmelerı takdıre sayan bence..cok ama cok guzle goruntu

    YanıtlaSil
  5. bende bayılıyorum bu aileye.. süperler..

    YanıtlaSil
  6. tubacım bende tam olarak bilmiyorum ama 3 biyolojik,üç evlatlık diye sanırım..İncelikleri zaten hayretler içerisinde bırakıyor insanı:)

    kokos kelebekçim evlatlık edinmeleri gerçekten çok güzel.o çocukarı kendi dininle kültürünle yetiştirmekten ötesi varmı kendi evladından ayırmamak paha biçilemez gerçekten..

    YanıtlaSil
  7. sevgi aynı fikirdeyim gerçekten süperler..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel ya bu kadar çocuk.ama angelina çok aşırı zayıf çirkin görünüyo biraz kilo alınca daha iyi oluyor bence.ünlü anneler dosyana bayılıyorum canım çok keyifli eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. çocuklar şahane ama çok zayıfladı bence hiç hoş değil hastalıklı gibi gözüküyor

    YanıtlaSil
  10. syhn:katılıyorum zayıflıkta bir yere kadar aşırısı fena duruyor..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. edacım aynı fikirdeyim zayıflık bence de aşırı olunca kötü duruyor..buarada çok çocuk gerçekten enfes:)güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim..:)

    YanıtlaSil
  12. edacım aynı fikirdeyim zayıflık bence de aşırı olunca kötü duruyor..buarada çok çocuk gerçekten enfes:)güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim..:)

    YanıtlaSil
  13. evlatlık olmasına rağmen çocuklara bred pit ve eşi samimi,doğal görüntüler içersindeler
    çok hoş fotolar,insan bakarken sıcacık duygular hissediyor

    YanıtlaSil
  14. nanemaydonoz hoşgeldin kesinlikle katılıyorum çok güzel kareler gerçekten:)

    YanıtlaSil
  15. Bu kareleri görünce Victoria Backham ın çocuk tutuşu gelir hep, yapmacık, zorla, poz verir gibi...Halbuki Pitt ailesi ne kadar doğal ve içten...

    YanıtlaSil
  16. havvacım ne güzel dedin gerçekten öyle..Çok sıcak ve içten duruyorlar ailecek..şahane gözüküyorlar..Bechamlar ise bayan becham özellikle kesinlikle dekor olarak kullanıyor izlenimi veriyor bebeğini..

    YanıtlaSil
  17. güzel kadın güzel çocuklar güzel bir yürek çocukda bakarım kariyerde yaparım teriminin güzel örneği:)bende beklerim bloger annesiyim

    YanıtlaSil
  18. elif butik pasta hoşgeldin hemen geliyorum ziyarete:)sevgiler:)

    YanıtlaSil