biz yazı getirdik:))

            Bol güneşli çok güzel bir cumartesiye uyandık bugün.Kuzumla sahilde dolaşıldı,yetmedi alışverişe gidildi,enerjimizi atabilmenin rahatlığıyla hafif uyku mahmuru eve dönüldü.Çok iştahlı bir şekilde olmasada akşam yemeği yenildi,cıbıcıbı yapıldı ardındanda güzel kuzum anneciğinin kollarında  rüyalara daldı az önce itibariyle:))
           Başlıktada dediğim gibi biz yazı aslında çooookkktaaann getirdik..:))İlk sezon açılışımızı Özdilekte yaptık:))Bugünde dayanamayıp LC Waikiki'den yazlık birşeyler aldık:)Bugünkü alışverişimizden ve yayınlama fırsatı bulamadığım ilk sezon açılışımızdan kareler için buyursunlar efendim:))


 Geçen sefer elime alıp alıp bıraktığım çilekli tayt ve kırmızı versiyonu:))

   Conversleri bugün Kipa'dan aldım..Hemde çok uygun bir fiyata..:))
                                   Özdilekten sezon açılışı:)

 Bahara giyilmeyi bekleyen çiçekli ayakkabılarımız:)

Altta görmüş olduğunuz mavi pantolon etiket fiyatı üzerinden %50 indirimli Wenice'den 10 TLye alındı;)
 Bıcıbıcı sonrası,uyku öncesi Duru Hanımdan manzaralar:)
Duruca yaşamak blogunun annesi sevgili Eda'nın tavsiyesiyle almış olduğum ve çok memnun kaldığım altı kaymaz pembiş patiklerimiz:))Eda'nın çetikli,patikli güzel postu  için BURAYA BİR TIK :))

20 yorum:

  1. yaaaa ama ben bide kızım olsun istiyorum:))) çok ciciler güle güle giysin

    YanıtlaSil
  2. ama bu ciciler çok güzel. dışarıya kaçmaca bunların minnaklarından bulmaca:)

    YanıtlaSil
  3. cnm sen yalovada mı oturuyorsun özdilek kipa falan deyince benimde yalovada evim var neresindesin sen :)

    bu arada cicileriniz hayırlı olsun yaz gelmiş size ohhh misssss

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller
    iki oğluştan sonra kız bebek kıyafetlerine eşyalarına iyice hasta olmuş bi anneyim:))
    sevgiler
    öptüm şekerciği:)

    YanıtlaSil
  5. Valla yazı getirmişsiniz ne güzel :)) Biz de alışveriş yaptık ama bizim aldıklarımız daha baharlık :)) çok güzel hepsi..iyi günlerde kullansın minik şeker :))

    YanıtlaSil
  6. elif butik pasta teşekkür ederiz..:)Rabbim gönlüne göre versin inşALLAH:)kız çocuklarına seçenek çok olunca kız annesi olmak baya eğlenceli oluyor:)tavsiye ederim:))

    İki melek teşekkür ederiz..bunlarınn minnaklarıda pek cici alın alın sizde:)

    bal yanakçım bursada oturuyorum ben :)sen istanbuldasın sanırım gidip geliriz biz sık sık teyzem kuzenler falan var benimde güzel yorumun için teşekkür ederiz:)

    melisa kız çocuğu giydirmek süslemek başka oluyor gerçekten iki erkekten sonra bi kızçe çok güzel olur ama:)


    Rüyada çok teşekkürler canım..Cicilerini sağlıkla giymek nasip etsin rabbim kuzulara :)öpüyorum..

    YanıtlaSil
  7. canım benım cok guzel bır hafta sonu gecrımısınız sahıle yakın olmak huzur dolu bır gun emınım mıs gıbıdır...lcw den aldıgın her bır parcaya bayıldım resmen..bıldıgın ıcım acıldı..pembe pembe ay allahım mıs mıs..

    YanıtlaSil
  8. kokoscum teşekkür ederim canım benim..sahile yakın oturmanın nimetlerinden fazlaca yararlanıyoruz kesinlikle:)pembeler zaten vazgeçilmez yazlık kışlık farketmez bikaç parça pembe olmalı mutlaka:)öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
  9. canım ne güzel şeyler almışsın duruşa her birini tek tek inceledim hepsi şahane güzel güle güzle günlerde giysin minnoşum hepsini.ayrıca patikten memnun kalmana çok sevindim çünkü sen dediğinden beri aklıma takılıyordu spor ayakkabı giydiriyorum demiştin ya.ayakları onun içinde çok terler diye.bu daha iyi elif duru için güe güle giydir çok öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  10. Edacım sağol canım benim :)patiklerden memnunuz gerçekten spor ayakkabı kışın sıkıntı vermiyor ama bu patikler daha rahat kesinlikle:)bikaç kez bakmıştım ama altları dümdüz kaygandı lc waikikidekiler güzel..C&Ada da var bunları altıktan sonra gördüm ama Lc waikiki fiyat olarak çok daha uygun velhasıl iyi oldu kesinlikle:)bizde sizi öpüyoruz sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,

    Ağız tadıyla, iyi ve güzel günlerde giyilsin inşallah!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  12. Recep Bey çok teşekkür ederim..Sağlıcakla güzel haftalar:)

    YanıtlaSil
  13. hepsi birbirinden güzel kıyafetler ve çokda yakışıcak snein prensese..sağlıkla iyi günlerde giysin..

    YanıtlaSil
  14. sedacım çok teşekkürler yazı getirdik biz havalarda baya ısınmaya başladı çok şükür cicilerimizi giyelim bide öyle post yaparız:))öpüyorum seni oğluşunu..

    YanıtlaSil
  15. Bütün kıyafetler çok güzel. Hepsini güle güle giysin güzel melek..

    YanıtlaSil
  16. ceylinin anneciği hoşgeldin:)çok teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel de yakışır tatlı kuzuma bu ciciler:)Güle güle giysin minik kuzu yeni cicişlerini :)))

    YanıtlaSil
  18. ela toprak ve biz çok teşekkür ederiz öpüyoruz sizi sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. Canımcım bunların hepsi durucuğun mu ama kıskandım benn :( banane bende isterim :D ama bana olmaski :) ay çok şekerler pembe pembe güzl günlerde giysin kuşum inş.

    YanıtlaSil
  20. 1 gülüm teşekkür ederiz canım benim sorma pembiş pembiş içi açılıyor insanın kız kıyafetlerini görünce bizde aldık yazlıklarımızı sağlıkla giyeriz inşallah ablasınada alır kuzum isterse bunlar küçümen gelir:))öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil