:(



     Duruş doğduğunda Burcu ve Sinem teyzesi tarafından hediye edilen bu spor ayakkabıları gördüğümde kocamaann gelmişti o vakitler gözüme:))Benim minik cimcimem nasıl büyüyecek okadar diye geçirmiştim içimden..:))Şimdi o minik cimcime büyüdü ve bu ayakkabıları giyer hale geldi:) diye yazmıştım face'e geçen sene 10.ayda..Herkeslerde çok beyeniyordu Duruşumun ayakkabılarını..Kuzumun teyzeleri tarafından "ilk spor ayakkabısı bizden olsun" diyerek hediye edilen pembiş pappalarımızın manevi değeride büyüktü bizim için hatırası olsun diye saklanacaklardı ancak akşam üzeri anneanne ve dedeyle yapılan sahil gezmesinde kuzunun ayaklarını sallaması esnasında tekinin düşürülmesi suretiyle kayıplara karıştı bizim pembiş ayakkabımız:( Anneanne ve dedemiz geçilen yollar üzerinden bir kez daha geçerek pappamızın tekini aradılar ancak sonuç hüsran:(



        Ne yapalım nazar diyelim,cana geleceğine mala gelsin diyelim;dedemizin deyimiyle "yenisine sağlık diyelim"kuzuma teyzelerinden güzel bir hatıra olarak tekini saklayıp bu anımızıda kayıtlara geçelim:)

5 yorum:

  1. evet canım bencede nazar...
    cana geleceğine mala gelsin...
    senin cici kızından kıymetli mi dimi yani ???
    bencede tekini hatıra olrak saklamak çoook mantıklı...
    sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. gurme şirinem çok teşekkür ederim canım:)kuzum iyi olsunda pappaların biri gider biri gelir teyzelerinin hediyesi olmasa hiç üzülmezdim zaten..ne yapalım bizde tek eşini saklarız:)öpüyorum canım:)

    YanıtlaSil
  3. ay kıyamamm..boyle hatıra ıcın olan seyler kaybolunca ıcım gıdıyor..bende kuzumun mınık saclarını saklamstım :( ama yok:)) sızın kıne nazar dıyelım sonrada kocaman masallah dıyelım:)

    YanıtlaSil
  4. Tuğba Özok20 Mart 2012 08:22

    KESİN NAZARDIR CNM TEK KALINÇA PAPİĞİ SAKLAMASI VE ANISI DAHA ÇOK OLUR :)

    YanıtlaSil
  5. kokoscum sorma akşam bende üzüldüm baya ilk spor ayakkabısı teyzelerindendi diye saklayacaktım hatıra olsun diye neyseki hala böyle bir şansım var:)ayakkabımızın teki bir iki saat önce bulundu çünkü..haberin devamı diğer postumda:)öpüyorum canım:)

    tubacım çıktı çıktı ayakkabımız ortaya nazardı geldi geçti kuzum pappiğine kavuştu:))öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil