:)

         Bilin bakalım bu resim size neyi anlatıyor:))Eveeeeet güzel haber ayakkabımızın teki bulundu.Kuzumun teyzelerinden hediye pembiş spor ayakkabımızın teki dün akşam saatlerinde kaybolmuştu malum:)Bugün Duruşu aşıya götürdük..O kısma hiç girmek istemiyorum zira sağlık ocağını ayağa kaldırdı..
         Aşıdan dönerken annem bizim evin alt tarafında saatçi dükkanının yanındaki  elektrik kutusunun üzerinde gördü Duruşun ayakkabısını,amanın bi sevindirik olduk sormayın:)Saatçi bir amca var  bizim burda ayakkabıyı akşam marketin önünde bulmuş getirmiş dükkanın yanındaki elektrik kutusunun üzerine koymuş hani görürlerde alırlar diye..:)Ben üzüldüm diye dün babam çıktı sahile bi baştan bi başa baktı,sabah namazından sonrada sahilde yürüyüş yaparken bakınmış babacığım bulamamış.Akşamdan bu yana kaç kere geçtik saatçinin önünden ama hepimiz yerlere baktığımızdan olsa gerek hiçbirimiz görmedik:)Neyse ki Duru kuzum bugün kavuştu ayakkabısının tekine:)Biraz kirlenmiş olduğundan banyodaki yerini aldı yıkanmak için:))
          İşte son durumlar bizde böyle..:) En kocamından sevgiler herkese:)

18 yorum:

  1. canım benim postunu okuyunca eş pabuç bulununca bende çoooook sevindim :))
    gözünüz aydın :))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ay ınan bana resmı gorunce aaaaaaaaaaaaa dedım yasasınnnnn :)))

    YanıtlaSil
  3. gurme şirinem çok sağol canım benim:)bizde çok sevindik:) biraz kirli falan ama yıkanınca tertemiz olur :)bikaç ay sonra kuzunun ayağına küçük gelir zaten kuzumun teyzelerinden hatıra olarak saklarız bizde:)

    kokoscum teşekkür ederim canım benim yaşasınnn:)öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil
  4. aa bulundu mu eşim.. gözünüz aydın tatlım..

    YanıtlaSil
  5. sıccık bir blog....

    tebrikler

    YanıtlaSil
  6. ferkul hoşgeldin:)
    çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    Gerçekten böyle kayıplar çok zor oluyor. Bazıları alt tarafı bir ayakkabı diye düşünebilirler. Ben de çok hasta olurum bu tür kayıplara, usanmadan, bıkmadan büyük bir sabırla günlerce, hatta haftalarca arar dururum. Ne zaman ki artık bulma umudum kaybolur, o zaman aramaya son veririm.

    Pembe ayakkabıyı bulduğunuzdaki sevinci hissedebiliyorum, çünkü aynı sevinci ben de çok yaşadım.

    Ben de 4 tane torunlarımın kayıplarını bulduğumda çok sevindirik olmuştum.

    Bu güzel ve duygu yüklü paylaşımınıza yürekten katılıyor ve teşekkürlerimi sunuyorum.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  8. Recep bey merhabalar güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim...ayakkabımız hediye olduğu için bende çok üzülmüştüm ama neyseki bulundu kızıma güzel bir hatıra olarak saklayacağım inşallah..güzel günler diliyorum size ve sevdiklerinize:).sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. biz de geçen yıl Gencer'in alınalı bir ay bile olmayan crocslarını çöpe atmıştık yanlışlıkla..çok üzülmüştüm..çünkü aynı numarasından başka yoktu..indirimde kalmamıştı..sizin bulmanıza çok sevindim..

    YanıtlaSil
  10. münevvercim benim nazarım mı değdi ne bir resimde çok beğenmiştim parkta oynarkendi sanırım.ne kadar yakışmış falan diye düşündüm ondan mı oldu ne.maşallah da dedim ama neyse cana gelmesin mala gelsin canım

    YanıtlaSil
  11. seda sizinkide kötü olmuş ya..neyse yenisine sağlık ama üzülüyor insan tabi bide dediğim gibi bizimkiler sevdiklerimizden hediyeydi hepten çok üzüldüm ama bulundu çok şükür sağol canım benim..

    Edacım bulundu bulundu çok şükür :)nazar falan kalmadı:)

    YanıtlaSil
  12. resmi görünçetahmin ettim ve çok sevindim gözünüz aydın :):)

    YanıtlaSil
  13. tuğbacım sağol canım benim:))

    YanıtlaSil
  14. Bulunmasına çok sevindim demek Duru kavuştu güzel ayakkabısına :)

    YanıtlaSil
  15. mervecim teşekkür ederim canım:)bulundu çok şükür:)

    YanıtlaSil