duru'nun ev hali..


                Minik fındık kurdundan ev manzaraları





Çok bereketli bir haftaydı yine  Duru Kuzum için :))Ikeadan almak istediğim masa ve sandalye ikilisi evdeki yerini aldı:) 





 Duruşun üzerindeki cici LC Waıkıkı :)
 inci gibi dişlerim :))



Duvar cepliği ve monte edilmeyi bekleyen papatya lambamız:)


Hafifliği nedeniyle baston puset istiyordum birde malum:)Chicco imdadımızda yetişti:)Onu da çıkardım bu hafta aradan..

                  Buarada Durucumla iki günlük İstanbul kaçamağı yaptık buhafta..Çok iyi geldi ikimizede..Havaların ısınmasıyla daha sık gideceğiz inşALLAH..Bekleyin bizi Cucu teyzesi:))
                  Ve bir yenilik daha bizde,yoğun bir döneme giriyorum ..Pazartesi web ve grafik tasarım kursum başlıyor Allahın izniyle..Eskisi kadar sık olmasada haftada yada iki hafta bir post yayınlamadan duramam diye düşünüyorum..Bakalım önümüzdeki günler gösterecek..
                     Çok seviyorum  ben ya blogumu:) ve bloger dostlarımı:)
                     Gülen yüzlü güzel günleriniz olsun:))..
                                   Sevgiler:)

20 yorum:

  1. bizdede yuvarlak masası var çok kullanışlı durucum güle güle kullansın ayrıca kıyafetide çok güzel çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. aa almışsın canım masanızı hayırlı olsun çok güzel bende istiyorum benim duruşa.ne güzel de yer bulmuşsun annesi.güle güle kullansın yazılar yazsın resimler yapsın.kursunda hayırlı olsun canım öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. duruyu yerim ben, cok tatli masallah :D
    hep boyle bir masam olsun istemisimdir =D
    hayirli olsun <3

    YanıtlaSil
  4. annesinin kuzusu çok teşekküer ederiz..Duruda çok sevdi masa ve sandalyesini:)

    edacım aldık canım:)pek sevdi bizim kız:)teşekkür ederiz adaşımızın da çok hoşuna gidecek eminim..Bende sizi öpüyorum.:)

    küçük şeyler:teşekkür ederiz ablası:)annesi de Duruya eşlik ediyor arada :D

    YanıtlaSil
  5. ay cok seker pembıs pembıs mıs gıbı gule gule sevgıyle kullansın...ıstanbul kacamagının ardından kursun olması da cok guzel sımdıden basarılar:9

    YanıtlaSil
  6. kokoss kelebekçim teşekkürler canım benim..uzun zamandır başlasın diye dört gözle beklediğim bir kurstu..istanbuldayken aldım haberi p.tesi başlıyor çok şükür..Sağol güzel dileklerin için.Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  7. Nasıl da mutlu olmuş kuzum ya.... Güle güle kullansın hepsini... Kalem tutuşunu yerim ben senin...

    YanıtlaSil
  8. Havvacım çok sağol canım..Sorma boyundan büyük işler yapıyor okullu kız gibi kalem tutuşu var:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bizde Duruşa aynı lambalardan aldık. Biz duvarı kırıp fişini duvar içinden geçirdik çok güzel duruyor. Ev hala tadilatta 2 haftaya kadar bitecek inşallah. Bitince bende yayınlıycam. Montalamadığınız için fikir vermek istedim. Güle güle kullansın adaşımız.

    YanıtlaSil
  10. bayıldımm hepsine.. sandalyesiyle masası harika.. o lamba benimde favorim çok severim.. güle güle kullansın minişim..

    YanıtlaSil
  11. Ay rengide pek güzelmiş masanın,çok sevdim..bütün çocukların var bu masa ve sandalyeden iyi yapmışsınız almakla :-)masanız ve arabanızı güle güle kullanın Duru hanım .-) öpüyorum güzel yüzünden..

    YanıtlaSil
  12. Durunun annesi teşekkür ederiz..Evet karanlıkta gözü yormayan güzel bir işığı var bende çok severek aldım..Monteleme işini dedemize havale ettik:)yapıcak bişeyler..:)

    Sevgicimm demi ya çok güzeller:)teşekkür ederiz canım
    ..

    Sedacım çok teşekkür ederiz..Bizde sizi öpüyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzelmiş güle güle kullansın duru hanım...çok güzelmiş bayıldımm

    YanıtlaSil
  14. Duru'cuk çok tatlı maşallah :) pembiş pembiş masa-sandalyesine de ayrıca bayıldım :) güle güle kullansın hepsini :)

    YanıtlaSil
  15. rüyacım çok teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  16. münevvercim bu chicconun hangi modeli canım

    YanıtlaSil
  17. eda tentesinin üzerinde Chicco Caddy yazıyor canım bir çeşidi daha var sanırım baston olarak yanları daha kalın olan benim aldığım daha ince çok hafif...

    YanıtlaSil
  18. Masaya bayıldım, iyi günlerde kullansın inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederiz canım benim :)sevgiler:)

    YanıtlaSil