HEIDI KLUM AND HER CHILDIES

      Ünlü anneler postumuza Victoria's Secret'in güzellerinden devam ediyoruz..Sıradaki isim yıllandıkça güzelleşen Heıde Klum..Günlük yaşamında çocuklarıyla eğlenceli halleriyle görüntülenen Heıde Klum da rahatlığı nedeniyle olsa gerek spor giyinmeyi tercih edenlerden..Ünlü müzisyen Seal ile olan evliliğinden üç çocuğu,bir önceki eşinden dünya güzeli bir kızı var..




Tek çocuğum ama kalabalık bir ailenin içinde büyüdüm ben..Bolca kuzen,yeğen hep birarada..Ondandır sebep severim ben böyle elinde kızı,karnında bebişi:)anne modellerini,gözlerindeki ışığı kaybetmemiş eğlenceli kalabalık aileleri..:)

























         Çok çocuklu bir anne ?Nasıl? Güzel gözüküyor değil mi?:)

4 yorum:

  1. münevvercim bende kalabalık aileleri çok seviyorum biz 2 kardeşiz 5 yaş küçük erkek kardeşim var hep 2 çocuklu bizim aileler öyle çok kalamabık değildik ama eşimin ailesi baya kalabalık bende gelin geldim mesafeli olduğum sürese harika oluyor.KADIN harika ötesi hem elinde hem karnında bebişi herhali güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Kalabalık aile güzeldir herhalde :) Şu yabancı ünlüleri anlamıyorum doğumdan sonra eskisi gibi fitler.Kanguru gibi bunların kesesi var herhalde,zamanı geldiğinde hemen ordan çıkarıyorlar :))

    YanıtlaSil
  3. abidecim çok güldüm :) bu kanguru olayını hiç düşünmemiştim haklısın galiba:))

    YanıtlaSil
  4. ben de acil zayıflamak istiyorum ya çok kilo almışım çok..kadın ne kadar zayıf,hiç doğum yapmamış sanki..

    YanıtlaSil