MİM Bİ Dİ MİMMM

Sedacığım tarafımdan mimlenmişim..İlk sorusunun cevabını çok sevdim..:)İlk mimim :) pek bi heyecanlıyım:) Bakalım bizden ne inciler dökülecek:))Bekletmeden servis yapalım:)

 1.En sevdiğin nelerdir? Nelerden hoşlanırsın?)
Durucuğumun annesi olmayı çok seviyorum :)Onunla gezip tozmayı,saklambaç oynamayı,resim çizip boyama yapmayı,mama yemeyi,pepeeyi izlemeyi,dans etmeyi,kucak kucak yapıp kocaman sarılışını,anni -anni diye seslenişini,yanağıma öpücük konduruşunu,mis kokusuyla koyun koyuna uyumayı,darmadağınık yatışını,sabah yüzümde hissettiğim ayağını,kuzumun herşeyini çok severim.Sonra alışveriş yapmaktan,mağazaları gezmekten,Durucum için kitaplar,oyuncaklar yeni tokalar, ciciler almaktan,kulağımda ı phodla sahilde hızlı adımlarla yürümekten,yüzmekten,denizden,kumdan,güneşten,yiyip içmekten,Son'u ve Öyle Bir Geçer Zamanki yi izlemekten,perşembeleride trtdeki  sende gitmeye takılmaktan,müzik dinlemekten,internette gezmekten,sevdiğim blogları okumaktan,film izlemekten,haftasonu dedenin getirdiği gazete kokusundan,yeni tatlı tariflerini denemekten,nutelladan,çikolatanın pekçok çeşidinden,damla sakızlı kahveden,annemle sohbetten,bizimkilerle vakit geçirmekten,gülümsemekten,anı yaşamaktan,geçmişe bakmamaktan,uzun zamandır eksikliğini hissettiğim okumak istediğim kitaplarımdan diye diye uzayan pekçok şeyden hoşlanırım:))



2.Bilgisayar da vaktini nasıl geçirirsin?
Sevdiğim blogları gezerim,gazeteleri takip ederim..asosun müptelasıyım..Facede baya takılırım..Kendi bloğuma bakmayı severim..Şubat ayında kendi post yayınlama rekorumu  kırdığımı düşünürsek buara bolca post yayınlarım..Twitere alışamayanlardanım..Ama arada onada bakarım:)

3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğiniz?
Esaretin bedeli,Kanlı elmas kesinlikle izlenmeli.. Romantik film dalında Kasımda aşk başkadır favorilerimm.. :)

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız, bunlar ne olurdu?
Durucuğum için üstü tenteli,bahar aylarında gezebileceği bir bisiklet,baston puset,ıkeadan çocuk faaliyet masası ve sandalye..
Annesi için kırmızı opak çorap,şort pantolon liste başı:)


5. Şu aralar en çok dinlediğin 3 şarkı?
sıla-boşyere
Ferhat göçer -seni sevmeye aşığım
hande yener-teşekkürler

Efendim bende bu mim bi di mim'i sevgili edaya ve nevale paslıyorum..Sabırsızlıkla cevapları bekliyorum..:) Esen Kalınız:))

10 yorum:

  1. Her çocuk mu bu pozisyonda uyuyo acaba ? :))))Maşallah..

    YanıtlaSil
  2. siz benbmisiniz acaba diye merak ettim okuyunca :)))

    YanıtlaSil
  3. pepee mi? :D
    bir ara ben de bu masa sandalyeye takıldım
    sonra da şu oyuncakçılarda satılanlarla yetindim :)

    YanıtlaSil
  4. Oy oy şunun tipine hele ne tatlı ya maşallah yatmaya bak hele :)) videoda harikaydı canımcım

    YanıtlaSil
  5. havva bi çoğu böyle galiba..bizimki anne karnında da çok şekil değiştirirdi bi ara tekmeleri karnımdan çıkacak die korkar olmuştum:)bebek ana karnında belli ediyor işte kendini:)sevgiler canım:)


    bal yanağın hikayesi teşekkürler güzel yorumun için:)..kadınlar anne olunca pekçok ortak duyguyu taşıyorlar demek:)öpüyorum bal yanağı:)


    :D 90 larda susam sokağıyla çocukluğum,2000li yıllarda pepeeyle anneliğim geçiyor:))ama çok güzel ya hele o bebenin konuşması :) alıp ısırası geliyor insanın:)sandalye masaya bende fena taktım bakalım hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  6. 1 gülüm sağol canım benim..daha ne yatışları var onun bir görsen:))öptm canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Gencer'İm hiç böyle uyumadı :-( çok beğeniyorum bu haldeki fotoğrafları..hakikaten post rekoru kırıyorsun Münevver daha birine yorum yazmadan diğeri :-) ne ara mimi cevapladın da diğer postu yazdın hay maşallah..asos ne bu arada ?

    YanıtlaSil
  8. duruşun yatışına bayıldım nasıl güzel bir yatış şeklidir öyle yaa.ayrıca bende bu masa ve sandalyeye bayıldım bende düşünüyorum inşallah canım.çok güzel cevaplar zevkle okudum bende en kısa süre mim e cevap vericem beni mimlediğin için teşkkür ederim öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. seda dimi ya hakkaten bende şaşıyorum kendime Duruşun öğle uykusu ve akşam uykusu işime yarıyor:)günde bir bazen bugünkü gibi ,ikiyi buluyor postlar:))tabi nekadar devamı gelir tartışılır:))asos yabancı alışveriş sitesi yurtdışı menşeli olduğu için kargo nasıl gelir nasıl gider beyenmezsem nasıl değştiririm düşüncesiyle hiç alışveriş yapmadım ama sıkı takipçilerindenim güzel kıyafetler,aykkabılar vs.varr..güzelde indirimlri oluyor..çok ucuzza çok güzel cicilr alınabilir yaniii..bak bence sende..öpt


    Edacım sağol canım benim..Duruşun klasıik yatış şekillerinden biri bazende ayağı ağzımda suratımda falan oluyor..bunu yayınlamak daha münasip diye düşündüm:)mimledimm elim sende bende senin cevapları zevkle okuyacağım öptm tatlım:)

    YanıtlaSil
  10. oy oy ben bu postu yeni gördüm daaaa....Hemen hemen cevap yazıciym. Bu arada beni ilk mimleyensin. Çok mutlu oldum....
    Sevgiler...
    Öptüm...
    Neval

    YanıtlaSil