Uykusuz Saatler..

   Uykusuz saatler geçiriyoruz buara..Uykusuzluğundan ağlamaya bile hali olmayıp damaklarının sızısına uyanan kuzuyla geceleri sabah ediyoruz son bir haftadır:(Benim biricik güzel annem en büyük destekçimiz Allah bikere değil binkere razı olsun..Pazartesiden perşembeye kurs nedeniyle sabahın körü yollara düşmemden ötürü anneannemiz ilgileniyor kuzuyla sabahlara kadar..Gündüz elinin tamamının ağzında olmasının dışında pek problem teşkil etmiyor çıkan dişlerimiz ama geceleri sabahlatıyor bizi ne hikmetse..Damaklarına diş jeli sürüp biraz ağrısının azalmasını sağlıyoruz ama etkisi gidince başlıyor yine mızırdanmaya yavrum..Allahımın izniyle hayırlısıyla çıksın dişlerimizde kuzumda bizde uyuyabildiğimiz gecelere dönebilsek inşallah..Son durumlar bizde böyle uykusuz anneler klübünden istifamı vermiştim uzunca bir süre ama buara yine üyeliğe devam:)

Arşivden ,geçen yıl 14 şubattan bu kare:)Muhtemel bıcı bıcı sonrası başımızda yazmamızla anneannenin ayaklarında köylü güzeli edalarıyla bakmış objektife meleğim:)Günün eğlenceli resmi bu olsun..Bol uykulu gecelerimiz,Hayırlı Cumalarımız olsun..huzur bulmak için bir tık

16 yorum:

  1. Canım yaa kıyamama ben ona benim kızımda 16 aylık onunda köpek dişleri çıkacak diye çok huzursuz oda ağlıyor hep bu diş ızdırabı çok zor ya çok zor

    YanıtlaSil
  2. ALLAH NAZARDAN SAKLASIN İNŞALLAH AĞZINDA YAŞADIĞI PROBLEMİ BİR AN ÖNCE GEÇER UYKUSUZLUK ZOR ALLAH SİZE DE DAYANMA GÜCÜ VERSİN

    YanıtlaSil
  3. ah o dişler o dişler.. dilada akşam heryeri ısırıyordu yavru finolar gibi :)) kimbilir nasıl huzursuz ediyordur çocukları..

    YanıtlaSil
  4. Biran önce bu sıkıntı geçer işallah canım.Allahtan anneciğin yanında ve sana yardım ediyor :)

    YanıtlaSil
  5. bilirim o uykusuz geceleri allah sanada kuzuyada yardıncı olsun cıkar cıkar bıtmedı dısler bızdede

    YanıtlaSil
  6. İNŞ. çabucak atlatırsınız bu dönemi. maşallah kuzucuğa:)

    YanıtlaSil
  7. BİZ HALA HER BANYO SONRASI BAĞLIYORUZ YAZMAMIZI :)
    ii haftasonları

    YanıtlaSil
  8. Maşallah kuzucuğunuza:) Bu dişler hep huzursuzluk yaratıyor sanırım..Bir an önce ağrıcıklarının geçmesi dileğimle:)

    YanıtlaSil
  9. bal yanğın hikayesi kuzularım nasıl sıkıntı çekiyor kimbilir hala çıkaramdığım yirmilik diş bazen azıyor da ne fena oluyorum Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla atlatmayı nasip etsin hepimize bu dönemi..

    sibelcim hoşgeldin teşekkür ederim kolaylıkla atlatırız umarım Rabbim bütün uykusuz anaların yardımcısı olsun:)

    sevgicim aynen ya elinin tamamı ağzında kemirmediği yerini bırakmadı yavrum sıkıntıları büyük yavruların Allahım hayırlısıyla tez atlatmayı nasip etsin bu dönemi zor zor çok zor :(

    Abidecim çok teşekkür ederim..Anneme takılıyorum arada 50inden sonra çocuk yaparsan böyle uykusuz kalırsın diye:))Allah binkere razı olsun anacığımdan..öpüyorum sizi:)

    YanıtlaSil
  10. pınarcım sağolasın bizde de aynı şekilde hayırlısıyla bi çıksada hepsi rahata ersek ana kız:)

    iki melek teşekkür ederiz öp kuzuları bizim için:)

    nilhancım aynı şekilde banyo sonrası yazma klasiklerimizden bakalım uzunnca bir süre bizde de devam edeceğe benzer:) öpüyorum canım.. güzel haftalar:)

    çiçeklendim hoş geldin:) çok teşekkür ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. hayatım bizde geçirdik öyle bir dönem.kabus gibiydi ya ben her sabah 6da kalkıp 7de okulda oluyorum düşünsene.ama sonra rahatladı.gerçi dr çocuğu bu kadar zorlama mutlaka çok mızmız olduğu zaman ağrı kesici ver demişti.onu uyguladık bizde daha rahat uyudu.yoksa çocuk perişan oluyor canım yazık ona.duru şuanda 6 diş çıkarıyor ama aynı anda hasta zaten ilaç aldığı için heralde daha rahat.umarım kolayca çıkar ö minik inciler

    YanıtlaSil
  12. Canım bu diş sıkıntıları çok kötü oluyor çocuklarda.bizimki de yemeden içmeden kesiliyor,kilo almayı bırak kilosu bile düşüyor.Napalım sağlıklı olsunlar da bugünler de geçecek elbet.

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun kuzuya Münevver'ciğim..kıyamam nasıl ağrısı oluyordur :-:( Gencer'inde büyük azıalrı çıkıyor,yeni patladı o da sabaha kadar tepiniyor,uykuda ağlıyor..

    YanıtlaSil
  14. edacım sorma ya zor bir dönem gerçekten ağrı kesici takviyesi bende yapıyorum arada ama geceleri huzursuzluk yapıyor işte Allahım tez çıkarmayı nasip etsin hayırlısıyla kuzulara dişlerini sıkıntıları çok oluyor:((öpüyorum sizi..

    ela toprak ve biz doğru söylüyorsun canım böyle böyle büyüyorlar Rabbim iyi gün göstersin herbirine sevgiler canım benim..

    sedacım sağol canım benim sizede çok geçmiş olsun...Çok sıkıntıları oluyor çocukların bu dönemde kolaylıkla atlatırız inşallah hepimiz..mutlu h.sonları canım..

    YanıtlaSil
  15. AMANDA AMAN NEDE TATLIYMIŞ BU FISTIK;)MAŞALLAH.
    ÇABUCAK ATLATIR INSALLAH CANIM DİŞ ÇIKARMALARINI..
    RABBİM BANADA YAŞATSIN BU GÜZELLİĞİ YAA..YAVRUNU SANA BAĞIŞLASIN..

    YanıtlaSil
  16. ay canım benim ne güzel şeyler yazmışsın amin kolaylıkla bir çırpıda çıksın inşallah dişlerimiz:)Rabbim gönlüne göre versin herşey gönlünce olsun çok sağol canım..:)

    YanıtlaSil