Victoria Beckham,her sons and Harper baby

    Oldum olası bana itici gelen çok çocuklu ünlü bir anneyle devam ediyoruz yine..Victoria Beckhams'dan bahsediyorum şüphesiz:)..Gülümsemeden bir haber,her daim asık yüzü ile objektiflerin hedefi olan bayan Beckham'ın kendisi ve kızı için giyim tercihleri bakalım nasılmış:)




 Genelde kalem etekleri ve uzun elbiseleri tercih eden bayan Beckham düzgün fiziği ile bu tarz kıyafetleri güzel taşıyor..









Gülümseyebilen bir anne olabilmesi dileğiyle Victorialı postumu sonlandırıyorum:))En kocamanından gülen yüzlü bir gününüz olsun..Sevgiler:)

13 yorum:

  1. hakikaten çok suratsız ya. yalnız hangi ara 4 çocuk doğurdu ben de magazinden bihabermişim :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl güzel bir bebiş anası suratsız canım aynen dediğin gibi ama bebiş bal gibi:))

    YanıtlaSil
  3. nilhan değilmi ama dediğim kadar var yani:)bakarmısın bitane resimde gülümsememiş:)benimde postu hazırlarken haberim oldu çocuklardan ya değilse bir oğlu var sanıyordum:))

    edacım katılıyorum bebiş gerçekten tam yemelik:) anasına benzemez umarım ilerde:))öpüyorum canım..

    YanıtlaSil
  4. ay kesınnlıkle oyle gulmesın zaten sevımsız:))) hahha ama o bebegını yerım oda bır okadar tatlı e malum baba:))

    YanıtlaSil
  5. aynen kelebekçim baba faktörü çok önemli bebiş babaya benziyor:))

    YanıtlaSil
  6. Sondan ikinci kare kolsuz elbise, süet uzun çizme ayyy yerim ben bu modayı, çok çirkin :) ayrıca hiçç yakışmamış :)
    Zaten suratsızda, dur alamadım kendimi bacaklarıda çarpık zaten :))) pöfff

    YanıtlaSil
  7. filiz :)) resimleri görünce kendini alamıyor demi insan:))ama kıyafetleri geç bir karede de hiç mi gülmez insan :))gerçekten pöfff:))

    YanıtlaSil
  8. Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
    cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
    sende buyur gel cok sevinirim....

    sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  9. Emelcim hoşgeldin sefalar getirdin :)bende geliyorum hemen ziyarete:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Bu kadar suratsız yapay bir kadına bu kadar yakışıklı bir eş ahhh ahh Allah çirkin tüm eş isteyenlere :))

    YanıtlaSil
  11. bencede çok suratsız sankı bızım ıcın dogurmus 4 cocugu bıde ben bunlara hayret edıyorum nasıl kılo almıyorlar kendımı dusunemıyorum 4 cocuktan sonra ne halde olurum

    YanıtlaSil
  12. gercekten çok suratsız ayyy bız dogursak kımbılır ne hala gelırız kılo acısından

    YanıtlaSil
  13. Bal yanağın hikayesi doğru söze nedenir gerçek denir :))öpüyorum canım:)

    pınarcım aynen katılıyorum opkadar çocuğu biz doğursak bidaha nasıl toparlanırız düşünmek istemiyorum:)

    YanıtlaSil