Yine Mim 2. mim :))

Arka arkaya mimleniyorum..:)diloşunayakizleri Sevgicim mimlemiş beni..2. mim,sorular şahane cevapları için buyrunuz efendim:)

1-Hayatınız bir filme çekilirse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar olurdu?
Evladı için doğduğunu düşünen bir anne olarak,hayatım bir filme çekilecek olsa muhtemelen adı "Çocuğum Olmadan Asla" gibi birşey olurdu..Soundtrackinide şüphesiz Ferhat Göçer "Sevmeye Aşığım" şarkısıyla süslerdi..

2- Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi ya da neleri değiştirirdiniz?
Birşeyleri değiştirme gücüm olsa fazla iyiniyetli olma ve herkesi kendim gibi sanma özelliğimi değiştirmek isterdim..Herşeyin fazlası zarar çünkü:S

3-  Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri?
Kasımda Aşk Başkadır bütünüyle çok güzel bir filmdi..Ama son sahnesi özellikle beni çok etkilemiştir....Balık yükselenli bir kadın olarak fazla duygusala bağlıyor gibiyim  arada:)
4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka kimse yok. Ne yaparsın?
Duruşla bütün Bursa'nın altını üstüne getiririm..Ama fena altını üstüne getiririm gerçekten:)

5- Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Son'u bayılarak takip ediyorum..Adamların eline sağlık gerçekten Ezel kıvamında güzel bir dizi..Onun dışında Öyle Bir Geçer Zamanki'ye geçen yılki aşkla olmasada bakıyorum hala..Bide perşembeleri  TRT de Sende Gitmeye tutuldum buara..Haftanın 2-3 akşamı full dizi keyfimiz var yani:)
 
  Veee bende bu mim i soruları beyenip cevaplamak isteyenlere paslıyorum..Kolay gele herkese:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder