yorum sorunsalı:(

Arkadaşlar yorumlarınıza maalesef cevap yazmıyorum:(..Blogger sürekli hata veriyor neden olduğuna dair en ufak bir fikrim yok..Öyle sanıyorum ziyaretçilerimin yorum yazmasında bir sıkıntı yok ancak kendi hesabıma cevap olarak hiçbir yorum yapamıyorum..Böyle bir sorunla karşılaşmış olan yada bu sorunun çözümüne dair fikri olan arkadaşlarımdan yardım istiyorum...Yorumlarınız benim için çok değerli ..Duruşun diş sıkıntısıyla ilgili bütün güzel yorumlarınız için teşekkür ederim..Yardım için guzeldurugunler@gmail.com 'a  yada yorum kısmına yazabilirsiniz...Güzel Haftasonları Hepinize...

9 yorum:

  1. Canım ben böyle bir sorun yaşamadım ama zaman zaman böyle sıkıntılar olabiliyor benimde çok ağır çalışıyor bazen diğer sayfalarımda sorun olmuyor ama bloğum çok ağır işliyor :(

    YanıtlaSil
  2. daha önce benim de olmuştu oturum açarken oturumu açık bırak bölümüne tıklamışım ne alakaysa onu iptal edince sorun çözülmüştü:(

    YanıtlaSil
  3. bal yanak hal oldu sanıyorum çok şükür..sinir bozucu bir durum ama ya:(bloger silkelenip kendine gelmeli)

    iki melek nasıl olduğunu bilmiyorum ama haloldu galiba:)

    YanıtlaSil
  4. bende bir ara böyle bir sorun olmuştu, ama ben başka bloglarada yorum bırakamıyordum, explorer kullanıyordum, chrome yükledim sorunum çözüldü.

    YanıtlaSil
  5. filizcim bende kendi sayfama yapamadım işte nebileyim ne iştir :S kocaman bir sayfa açıldı yorumunuzu yayınlayamıyoruz diye hata kodu falan verdi üç kez denedim yok düzelmedi sinir oldum kapadım bilgisayarı akşam açtım düzelmiş.. neydi noldu anlamadım yani sinir bozucu:S

    YanıtlaSil
  6. Canım bende de aynı sorun vardı.Explorerdan girince benimde hala hata veriyor.Bende chromedan yazıyorum yazılarımı ve yorumlarımı.

    YanıtlaSil
  7. ela toprak ve biz biçoğumuz yaşıyoruz sanırım buna benzer problemleri google çok şey istiyoruz bizden:)..bunların yerlerinde durmayan minikleri varmıdır diye hiç düşünmüyor:)internete girmekte bile zorlanıyorum bırak bide yok onu yükle yok bunu yükle:))neyse haloldu çok şükür sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  8. Bazen bloggerdan kaynaklı bir sorun oluşuyor sanırım.En iyisi chromedan girmek oluyor.Sanırım google kendi oluşturduğu bloggera kendi tarayıcısından girmemizi istiyor :) Her ne yapıyorsanız kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  9. onur bey hoşgeldiniz yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :)google da haklı tabi biyerde:))sorun kalktı çok şükür tekrar teşekkürler yorumunuz için..

    YanıtlaSil