BAHAR GELDİ HOŞGELDİ:)

Rengarenk açan çiçekleriyle,sıcacık ısıtan güneşiyle bahar mevsimi geldi nihayet...Kışı da severim ben aslında bir kış kadını olarak ama güneşsiz de yapamam,uzun süre ayrı kalamam...Kış geldi geçti o da kendi güzelliklerini alıp yerini ilkbahara teslim etti..Biz kışında ana kız hemen hergün çok çok kötü hava şartları olmadığı sürece dışarı çıktık Durucum için..Ama 15 dakika ama yarım saat..Temiz hava bol oksijen kuzumun rahatlamasını,daha kolay uykuya geçmesini ve daha sağlıklı olmasını sağladı.Şimdiye kadar günlük dışarıda alınan havanın kendimde de kızımdada çok büyük artılarını gördüm şükürler olsun..Baharın gelmesiyle tabi dışarıda geçirilen sürede uzadı..1-1.5 saat bazen 2 saat hergün çıkıyoruz dışarı..Önce bir sahil turu,kovarımızla kumden kaleler yapmaya gidiyoruz,sonra Durunun parkta kaydırak keyfi biraz yürüyüş falan sabah kahvaltısından sonra öğle uykusuna kadar dışarıda oluyoruz..Akşam üzeride çıktığımız oluyor hafta içi  cumaya kadar sabahları eşlik edemediğim için haftasonu özellikle günde ikiyi buluyor bazen bizim gezmelerimiz:)..Neyse efendim sözü fazla uzatmadan güzel bir cuma ve haftasonuyla bizden resimlerle devam edelim..

 Hemen hergün kuşlara buğday götürüp besliyoruz:)Duru bayılıyor kuşların peşinden koşmaya:)
Bakarmısınız şu lalelerin güzelliğine..
Temiz hava bol oksijen gibisi yoktur..
Özlemişim bende kumden kale yapmayı kızımla bütün gün oynayabilirim kumlarda:))
Hafifliği ve küçüklüğü nedeniyle olsa gerek Duru pusetinden indiği zaman kontrolün kendisinde olmasını istiyor:)minicik boyuyla ayaklar havada arabasını sürmeye çalışıyor:)Oyuncak mı sanıyor acaba diye düşünmeden edemiyorum:))
Fazla söze gerek yok herhalde bu güzellikler karşında..Allahım nasıl güzel yaratmış..Bitkisi,insanı,hayvanı börtü böceği herbiri ayrı sanat eseri,herbiri ayrı mucize..
Bunlarda evden manzaralar manzaraya karşı ayran keyfi:))
 Küçükken yeni emeklemeye başladığı dönemler çok girerdi masa,sandalye altına yeniden merak saldı buara pek bir keyifle ilerliyor daracık duracak sandalye aralarından:)
 Buda haftanın neşe kaynağı resmi..Mutfaktan salona girdiğimde gördüğüm manzara karşısında bu anı ölümsüzleştirmezsem olmazdı :)Boyundan büyük balkon süpürgesiyle ev temizliği:))Bizim evde yerleri Duru temizliyor:)) süpürge biraz büyük olabİlir,terstende tutuyor olabilir ama ustalık bu olsa gerek:P:P Bakarmısınız ciddiyete:)))İşini hakkıyla yapıyor:)
Haftasonu tadında çok güzel mutllluuuuu bir hafta diliyorum herkese..Sevgiler

25 yorum:

  1. Bütün çocuklar masa altında oynamayı çok seviyor ben bunu öğrendim :D
    ne güzel bir gün geçirmişsiniz, bizde aynılarını yaptık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fotoğraflar,içim açıldı :-)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyyy çok şeker çıkmış benm canlaırm :) durunun güzelliğini kimden aldığı belli oldu :) eve gelincede çocuğa fırçayı verdin temizle dedin dimi .) maşallah pek bir hamarat valla bu günlerin kıymetini bil canım büyüyünce yapmaz :))

    YanıtlaSil
  4. filizcim kesinlikle masa altı sandalye altı daracık duracık yerleri pek seviyorlar gerçekten:)sizde iyi yapmışsınız bu güzel havalarda evde oturmak imkansız zaten:)gerçi bugün yağmurlu ama bahar geldi artık güneş gösterir yine yüzünü:)

    sedacım teşekkür ederim canım benim gerçekten rengarenk dışarısı ya insanın içini açıyor:)

    YanıtlaSil
  5. 1 gülüm çok teşekkür ederim canım benim iyi hissettim kendimi:)))güzel sözlerin için sağol:)sorma sorma pek bir hamaratız da şimdi işe yarayacak zaman yapmaz bilirim kendimden:))annemde aynını diyor:)
    öpüyoruz canım seni sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM:)
    BAHARIN GELMESİYLE HER YER CIVIL CIVIL:)
    BANA DA BEKLERİM:)

    YanıtlaSil
  7. ana kız çok eğlenmişsiniz ne güzel :)baharın tadını çıkartmışsınız yani :)) bizim içinde masa altı vazgeçilmez yerimiz :) gerçi bu aralar masa üstüne geçtik :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım ne güzel yapmışsın
    Bende aynı senin gibikızımla kahvaltıdan sonra çıkıyorum ohhhmis gibi havadan sonra ne güzel uyuyorlar değil mi

    Ayrıca o el tutmak istememek kendi başına gezmeye çalışmak hepsinde var demek ki

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bencede yapmaz canımcımmm :))

    YanıtlaSil
  10. bu pazar biz de kumlara belendik :)
    kirlenmek güzeldir.
    kızıma saksı toprak tohum almalıyım kendi istedi

    YanıtlaSil
  11. I really like your blog!
    Keep posting dear!!

    XX

    YanıtlaSil
  12. bir kase lezzet bende memnun oldum canım evet heryer rengarenk cıvıl cıvıl gerçekten.. geliyorum ziyaretine sevgiler:)

    rüyada evet canım güzel eğleniyoruz ana kız:))masa altları çocukların favorrisi anne karnındaki hissimi veriyor ne artık bilmiyorum daracık duracık yerlerde pek bi iyi hissediyorlar kendilerini:))masa üstünü de mesken ettiğimiz oluyor bizimde ama masa sandalye altı hala açık ara önde:)

    nilhancım kirlenmek güzel valla omo sağolsun:)benimkide azıcık büyüdğünde saksıdır topraktır alet erdavat almak istiyorum bende çocuklar topraktan bir haber büyüyorlar..

    floortje thank you very much:)lovingly:)

    YanıtlaSil
  13. bal yanağın hikayesi aynen kahvaltı sonrası temiz hava çok ii geliyor çocuklara yorulunca bide temiz hava alınca öğle uykusunu çok güzel uyuyorlar büyüdüler ya el tutmakta neymiş koyver gitsin yapıyorlar dere tepe dümdüz:))

    YanıtlaSil
  14. sizin oralar nasıl güzel yerler ya bayılıyorum her postta.Ana kız sizde harikasınız Allah ayırmasın canım benim.Bu yorumda övgüler sana taytlarının renkleri ne güzel öyle yeşil falan çok yakışmış

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel fotoğraflar bunlar, baharın geldiğini iyice hissettim bloguna gelir gelmez :) Haftasonu bende sık sık çıkartıyorum kızımı yürüyüşe. Bu yaz parktan eve giremicez gibi görünüyor :)
    Güzel Duruyu çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  16. edacım teşekkür ederim canım benim..Gerçekten çok güzel buralar gerçi memleketimin her yeri ayrı güzel..amin arkadaşım Rabbim hiçbirmizi ayırmasın..övgüler için ayrıca teşekkür ederim:)yeşil ve krem tayt pazardan zara etiketi var ama zaradakilerden çok daha ucuz:))

    mervecim teşekkürler tatlım aynen park bahçe bu yaz dışarılardayız inşallah zevkle öpüyorum kuzumu senin için bizde inciyi öpüyoruz sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  17. :)))cok guzel bır yerde yasıyorsunnnn canım mıs gıbı oh...elıfınn taytını yerım ama..butun cocuklar puset ıtmeye meraklı eee bızler ıtıyoruz ya merak ıste..sevgıler sıcacık gunler

    YanıtlaSil
  18. bunların hepsi fırca manyagı oluyor galiba:)) ver eline fırca gec blogunu yap o kıvamda yani:))

    YanıtlaSil
  19. kelebekçim teşekkürler canım güzel gerçekten bizim buralar..sorma pusetten indiğimiz vakit bidaha zor bindiriyoruz ayaklar havada zarla zorla itmeye çalışıyor arabasını dediğin gibi hepsinde var bu özellik:))bizde yağmurlu bursadan sıcacık sevgilerimizi gönderiyoruz size sevgiler:)

    aysuncum aynen katılıyorum almazsam zaten elinden bütün gün fırçayla oynayabilr o potansiyel var yani:))sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  20. Ohhh valla içim açıldı negüzel fotolar onlar.Bu fındık kurtları böyle nerde tenha yerler varsa oralara bayılırlar :)Elinde fırçayla temizlik yapan haline bayıldım :)) Bu arada durunun güzelliğini kimden aldığı belli oldu anne kız maşallah çok güzelsiniz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. abidecim çok teşekkürler renkler güzel olunca fotolarda güzel çıktı:)aynen tenha ve küçük yerlerden vazgeçemiyor kuzular:)elinde fırçasıylada pek bi ciddi yerleri temizlio koptuk bizde görünce ailecek:))güzel iltifatın içinde ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum tatlım:)) sizde çok güzelsiniz ana kız öpüyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  22. Oh ne güzel laleler öyle bayıldım.Bahar sen ne güzel şeysin :)

    YanıtlaSil
  23. dimi ama bahar gerçekten çokkkk güzell..ama yeniden açsın güneş çabucakk..:)

    YanıtlaSil
  24. Hepimize evlerimize içimize hoşgeldi...
    Fotoğraflar bir harika...
    Öpüyorum sizi analı kızlı...
    Muck

    YanıtlaSil
  25. nevalcim teşekkürler canım bizde sizi öpüyoruz sevgiler:)

    YanıtlaSil