DF HADİSESİ:))

   Öpüşe koklaşa kucak kucağa uykucu kuzunun yağmur şırıltısı eşliğinde uykuya daldık az önce..Peki uyku öncesi ne yaptık tabi ki diş fırçalama hadisesini gerçekleştirdik..Diş macunumuzu deydi deymedi yaptık fırçanın üzerine baya baya yemeye kalkıyor çünkü:)Sonrada ağzımızı çalkalamaya çalıştık artık oldu olmadı idare eder..Neyse sözü fazla uzatmadan bakınız efendim Duruca diş fırçalamaca nasıl oluyor:))
video
                          Ekran yine yampirik:))ama mevzuyu özetliyor kanımca:)

6 yorum:

  1. çok tatlı maşallah yukarı aşağı yinede güzel fırçaladı durucuk kocaman aferin onaa

    YanıtlaSil
  2. :)) maşallah duru'ya ne güzel dişlerini fırçalarmış.Macun yeme bizde de var.Çilekliymiş anne diyerekten yiyiyor.

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy benm kuzum dişini fırçalıyo inanmıorum yaaa maşallah berekallah :) dikkat et canımm macunu yemesin :)

    YanıtlaSil
  4. gonca hoşgeldin çok teşekkür ederiz canım:)sevgiler:)

    abidecim sağol canım aynen hayatım ya macunlarında pek güzel ama tadı çocukların sevmeyeceği gibi değil:)

    1 gülüm teşekkürler canım benim ah ah yiyor diye bucak bucak saklıyoruz macunu evde:)

    YanıtlaSil
  5. ay ay ben yerım onuuuu ama ..bızde sımdıden basladık bız dıs fırcalayınca hooppp su ıle ıslnemıs fırcasını alıyor :)) kıyamam dıslerını kasıyor cıkmaya calışıyor hala dısler cunku :(( sevgıle kal canım

    YanıtlaSil
  6. kokos kelebekçim kıyamam ona ya sorma bizde hala çıkartıyoruz dişlerimizi nezaman çıkacak hepsi merak ediyorum:S öpüyoruz sizi sevgiler canım:)

    YanıtlaSil