Jessica Alba and her daughter

   Selamlar herkese çok mutlu olacağınız,çookkk güzel gülen yüzlü bir hafta diliyorum öncelikle hepinize..Bu hafta ki ünlü annelerin konuğu benimde tarzını ve kendini çok beyendiğim,doğal güzelliğiyle dikkat çeken Jessica Alba ve kızı...Hamileliğinde ve günlük yaşamında nasıl seçimler yapmış bol resimli postumuza bir bakalım:) 









 Ayakkabı olarak da seçimini genelde spor ayakkabı,asker botları,babetler ve rahat edebileceği uzun çizmelerden yana kullanmış...
 Jessicca Alba genel olarak spor ve şık giyinmeyi sevenlerden..Genelde pantolon ve t-shirtle rahat kıyafetlerle  gördüğümüz anneyi yaz ve kış şık elbiselerlede görmek mümkün:)
















 Anne kız yine:)Fotoğraflar şahane,Jessica Alba şahane,en şahanesinden güzel bir haftanız olsun sizinde..Sevgiler Herkese:))

6 yorum:

  1. hayatım bu postu benim için yapmış olmalısın.bayılıyorum ben bu hatuna.her hali güzel vallahi.annelik nasıl yakışmış başka bir güzel olmuş.ayrıca şal kullanmayı bende çok severim.jessicade çok seviyor baksana şalsız çıkmamış nerdeyse.çok güzel bir kadın kakülde çok yakışmış.bayıldım valla eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Annelik yakıştı,masum bir güzelliği var.

    YanıtlaSil
  3. Münevver'ciğim hatunu sana benzettim :-) afferim çocuğunuda güzel giydiriyormuş,,kate holmes gibi kokoşa çevirmemiş :-)

    YanıtlaSil
  4. eda postu hazırlarken sevgili edaya ithafen diye yazmayı düşündüm ama vazgeçtim:)benimde çok beyendiğim bir kadın hakikaten güzel her hali giyim tarzıda şahane daha ne olsun demi canım:))teşekkür ediyorum öpüyorum sizi:)

    annecik hoşgeldin bencede annelik çok yakıştı doğal güzelliği daha da bir ön plana çıktı..güzel yorumun için teşekkürler sevgiler canım:))

    sedacım bayıldım iltifatına :))kenarından köşesinden andırıyoruzdur belki:P yavrusunada güzel seçimler yapmış bencede Katie gibi sınırları zorlamamış kesinlikle..teşekkür ederim güzel yorumuna sevgiler canım benim:))

    YanıtlaSil
  5. Cok cook begendigim bir sanatci...dogal samimi ! Zevkle baktim okudum saolsun

    YanıtlaSil
  6. günlükçüğüm hoşgeldin jessica alba gerçekten çok doğal ve samimi onun doğallını beyenmeyen yok sanırım teşekkür ediyorum güzel yorumun için sevgilerimi gönderiyorum:)

    YanıtlaSil