mimlendim mimledim:))

  Gün boyu uykuya direnen lokum kızım dedesiyle ikindi sonrası yaptığı gezmecenin ardından bolca koşturmanın verdiği yorgunluk etkisiyle olsa gerek huuu huuu ee eee diyerek geldi eve..Öğle uykusunu uyumayan miniğim akşam 7 olmadan uyuyuverdi..Sabah saatler 6 yı gösterdiği vakit muhtemelen biz ayakta oluruz öyle gözüküyor:))Duru Hanımdan kısa kısa böyle..Gelelim sebebi postumuza,benim güzel yürekli,güzel yüzlü blogger arkadaşlarımdan balyanağınhikayesi bloğunun sevgili annesi Merveciğim tarafından mimlenmişim..Soruları ben çok sevdim  Mervenin  cevaplarıda çok güzel  benimkilerlede aynı aslında hemen hemen..Neyse fazla uzatmayalım  sözü gelsin diyelim sorular ve muhteşem cevaplarım:))

1-Bloğunda ödül aldığın kişiye teşekkür et onu link ile göster.
Teşekkürler Merveciğim:))  balyanaklı kuzu için bir tık

2-Burçlara inanıyor musunuz ?Burcunuz nedir?Balık yükselenli bir oğlak kadını olarak burcumun ve yükselenimin özelliklerini büyük çoğunlukla taşıdığımı düşünüyorum...Ama burçlarla yatıp burçlarla kalkmıyorum..Muallak bir cevap oldu:) inanıyorum diyelim biz:)

3-Hayattaki idealiniz,ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?Ulaşmak istediğim son nokto cümlesi fazla iddialı geldi bana..Hedefler herzaman olmalı bence..Kendimize bir sınır belirlediğimizde o sınırı aşacak kapasiteye sahipsek de aşamayız diye düşünüyorum..Hayatta ki idealim herşeyden önce Merve 'ninde çok güzel belirttiği gibi elimden geldiğince güzel Allahımın istediği gibi bir kul,Resulüne yaraşır  bir ümmet, kızıma elimden geldiğince iyi bir anne olabilmek..Yavrumu merhametli,doğruyu yanlışı bilen,ahlaklı dürüst iyi bir insan olarak yetiştirebilmek,kızımın büyük sorumluluğu benim üzerimde olduğundan yaşam standartlarımızı kuzumun da rahat edebileceği belli bir düzeyde tutabilmek..Uzun uzadıya plan yapan şöyle olmalıyım,böyle olmalıyım diyenlerden değilim bende..Ancak çok büyük bir sorumluluğum olduğundan anın tadını çıkarayım gerisini düşünmeyeyim  deme lüksümde yok maalesef..

4-Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?Aşkın her haline inanırım...Allah aşkı Resulüne duyulan aşk en güzelidir şüphesiz..Onların aşkıyla yanmak en aşk olanıdır muhakkak...Ama insanoğlu beşeri aşk olmadan da yapamaz kanımca.Bir hayat arkadaşı,can yoldaşı,başını koyabileği bir omuz,sevgisini yaşayacağı sıcacık bir yürek olmazsa olmaz değildir belki ama bir tarafın hep eksik olur gibi geliyor bana..Şuanda tek bildiğim aşktan yana,benim gerçek manada en büyük aşkım en büyük hazinem kızım ..

5-Hayalleriniz nelerdir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?Bazen gerçekle hayali karıştıracak düzeyde hayal kurarım ben:))En büyük hayalim kızımla birlikte bu hayatı en güzel şekilde yaşayabilemek..

6-Sizce gerçek arkadaşın özellikleri ne olmalı?

Gerçek arkadaş cümlesi okadar uzak geldiki şuan bana..Gerçek arkadaşlıklar,dostluklar nekadar azaldı güzünümüzde..Gerçek arkadaşın dostun herşeyden önce en olmazsa olmazı güven unsurudur..Eşin olsun,arkadaşın olsun güven varsa arada yaşanan herneyse gerçektir..Güven yok olmuşsa gerçek de yok olmuştur..

7-Hobileriniz var mıdır?Varsa nelerdir?Duruş doğduğundan beri en severek yaptığım şey onunla vakit geçirmek..Özellikle 1 yaş sonrası bilinçlenmeyede başladığı bir dönem olması nedeniyle birlikte oyun oynamak,birlikte dans etmek,birlikte parka gitmek,birlikte sahilde gezmek,birlikte koyun koyuna uyumak kısacası kuzumla olmak en büyük hobim:)

-Benim hakkımdaki düşüncelerini yazar mısın?Samimiyetine,içtenliğine inandığım bloğunu zevkle takip ettiğim severek yorum yazdığım bal yanaklı kuzunun güzel annesi benimde en sevdiğim bloger dostlarımdan birisin:)

VE ve veee bende bu mimi ;

http://dilosunayakizleri.blogspot.com/ Sevgiye
http://www.gencergenc.com/ Sedaya
http://kelebegingozunden.blogspot.com/ Yasemine ve
http://elavebiz.blogspot.com/ un anneciğine paslıyorum...Güzel bir yarın hayırlı Cumalar diliyorum herkeslere..

6 yorum:

  1. Ne de güzel cevaplamışsın canım ağzına yüreğine sağlık..yavrum hasta Münevver'ciğim toparlansın en kısa sürede cevaplıycam, çok güzel sorular..

    YanıtlaSil
  2. sedacım sağol canım senin cevaplarınıda bekliyoruz merakla çok çok geçmiş olsun kuzuma Allahım sağlık versin yazarsın hayatım zaten korkarım senden başka gören olmadı mimi kimseden ses çıkmadı:S

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel cevaplar,mim için sağol.Boş bir vakit bulursam cevaplayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. ela ve toprağın annesi sağol canım bekliyorum cevaplarını sabırsızlıkla :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ya ne güzel şeyler yazmışsın o senin güzel yüreğine sağlık mimlerim güzel kişilere gittiği okurken aldığım keyiften belli

    çok keyifliydi

    Kocaman sarıldık...

    YanıtlaSil
  6. mervecim hissetiğimi yazdım inan..keyif almana sevindim..bizde size en kocamanından sarıldık:))

    YanıtlaSil