minik ayaklar..

Bahar geldi malum güneş ısıtan yüzünü gösterdi yaz da kapıyı çalar yakında sıcaklar başlar..Bizde bahar temizliği kapsamında kışlıklarımızı kaldırıp,mevsimlik ve yazlık cicilerimizi yerleştirdik gardırobumuza..İşte o esnada geçti elime bu minnak kırmızı pabuçlar..Bir kez daha anladım ki kırmızıyı seviyoruz biz ana kız..Kuzumun ilk pabuçu blogcum aşağıdaki..Nekadar küçükmüş o pabuçlar,nasılda büyümüş benim minik prensesim bir duygu seli aldı götürdü beni..

Küçüklük halleri gözünün önüne gelen anne kuzusunun lokum ayacıklarını yemeden durur mu durmaz tabi bende aynını yaptım blogcum yedim bitirdim lokum ayakları:))

8 yorum:

  1. ay ne kadar miniklermiş değil mimünevver ya
    Kıyamam nasıl büyüdüler
    Allah hayırlı ömürler versin inşallah
    ye benim içinde ye :))

    YanıtlaSil
  2. öyle mervecim miniciklerdi bakmalara kıyamazdık tıpış tıpış koşturuyorlar,bıcırbıcır konuşuyorlar şimdi amin canım herbirine güzelömürler versin Rabbim..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzelmiş ilk ayakkabılarıda :) Ne çabuk büyüyorlar değil mi canım. Öpüyorum kuzuyu kocaman!

    YanıtlaSil
  4. benimde ilk ayakkabılarım kırmızıydı ve botlarım uzun yıllar buda böyleydi illede kızrmızı .....

    YanıtlaSil
  5. mervecim teşekkür ederiz canım:) çabuk büyüyorlar gerçekten ilk hallerini özlüyorum bazen bakınca resimlere inciyi öpüyoruz bizde sevgiler ..

    tuğbacım demi ya kırmızı aşktır çocuklar için anneler için de durum aynı aslında çaktırma:)

    YanıtlaSil
  6. EVET aynen durum aynı cnmm

    YanıtlaSil
  7. nasılll yumık papıler oyle yemelık...nasılda buyuyorlar degıl mı anlamadan:( her anlarının kıymetını bılmemız lazım:(

    YanıtlaSil
  8. aynen öyle canım gerçekten çok hızlı büyüyorlar ve her anları çok kıymetli..

    YanıtlaSil