oturma odasından bildiriyorum:))

    Aşağıda görmüş olduğunuz resimler hayal ürünü falan değil tamamiyle gerçektir:))Bizim minik fındık kurdunun oturma odasında ki dekoratif çalışması büyük bir alkışı hak ediyor kanımca:)
Televizyonun içine girmesini önlemek amacıyla tv ünitesinin önüne koymuş olduğumuz zigonlar aaaa nerede..
1.5  m ilerisinde odanın kapısının önünde:)Yukarıdaki resimde bulunan 3 sehpayı benim kızım iteleye kakalaya televizyonun önünden uzaklaştırmayı başarıyor..
   Koltuklarımızı Durucuğumun akıbetinden korumak amacıyla örtmüş bulunuyoruz bu sene :))
                                                 Masa altından manzaralar:)
yerlerde sürünen Şilamız...
                                               
                                    Koltuğun üzerinde 1 adet kalpli fincan:))
                                         Karman çorman bir adet oyuncak sepeti..
                       Çerçevesinden çıkarılmış iki adet Duru kızın fotoğrafı ama hala sağlamlar çok ilginç..

    Küçük bir sır ben evin bu halini çok seviyorum..Çok değil 4-5 sene öncesi minik bir kuzunun evi bu hale getireceği aklıma bile gelmezdi..Güzel kuzum şu an uyuyor ve ben Allahıma bana yaşattığı bu güzellik için binlerce kez şükür ediyorum..

5 yorum:

  1. Dağınıklık beni okadar abartılı değilsebu arada benim blga pek uğramıyorsun :( çok rahatsız etmez kir toz vs olmadıkça ve az dağınıklıkta aradığımı daha kolay bulurum ve bebiş olan ev heleki bir kız çocuğu olanlarda durum aynı senin gibi cnm

    YanıtlaSil
  2. tuğbacım doğru söylüyorsun hijyenle dağınıklık farklı şeylr kire asla tahammül edemem ama kuzumun ardında bıraktığı bu oyuncak dağınıklığıda benim hoşum bile gidiyor:)

    YanıtlaSil
  3. Bu senelik dene bence ,bizim Ela 5 yaşına geldi ama ben hala örtü kullanıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. ben internete girmeyeli ne çok şey birikmiş.okumak çok zevkli oldu:)canım bu dağınıklık malum artık hepimizin evini süslüyor.elif duruda maşallah el atmadık yer bırakmamış

    YanıtlaSil
  5. ela toprak ve biz masadır sandalyedir koltuktur vs.karalamaya çizmeye pek meraklı bizimki de bakalım örtülü koltuk dekorasyonumuz nekadar devam edecek bizimde:)

    edacım sağol canım benim takip ediyorum ama yoksun gerçekten sen bayadır..bekliyoruz güncel postlarını:)aynen hayatım çok sanatsal çalışıyor kuzular:))

    YanıtlaSil