Şükür İçin..

          Bugün kurs dönüşü herzaman olduğu gibi metroya doğru yürüyorum..Metroya yakın 5-10 m ilerimde bir amcanın ayakları birbirine dolanıp yere düştü..Gittim hemen  yanına tuttum elinden kalktı iyimisin amca birşeyin yok değil mi diye sordum yakında bir taşa oturması için yardımcı oldum..Yanımda su vardı ona verdim içti sonra birsürü hayır dua etti daha iyi olduğunu söyledi iyi olduğundan emin olunca ayrıldım yanından....Buraya kadar herşey normal metroya bindim eve doğru geliyorum..Son durakta inip eve dönüş için otobüse binicem..Alt geçitten geçtim yürüyen merdivenlerden çıkıcam..Normalde ilerlediğimizde  çalışan merdivenler bu sefer çalışmadı..Önümde bikaç metre ilerimde bir öğrenci arka arkaya merdivenden çıkıyoruz..Arkamdan da bir amca gelmiş 3-5 saniye geçmedi büyük bir gürültü koptu..Hala merdivendeyiz 5 saniye geçmedi yani arkamıza şok olmuş bir vaziyette döndük merdivenlerin başında tepemizde duran ve benim şimdiye kadar hiç farkında bile olmadığım,niye konulduğunu bile bilmediğim kocaman bir demir levha yere düştü..O sırada orda olan herkes olduğu yerde kaldı..Allahtan şükürler olsun o an merdivenin başında kimse yoktu ve hemen güvenlikteki adamlar çevreden insanlar geldi ..En fazla 5 saniye 5 saniyeden bahsediyorum ya 5 saniye önce düşseydi,o demir levhanın altında belkide ben yada arkamdaki amca kalıcaktı..Belki yardım ettiğim amcanın ettiği hayır dualardı beni  korumaya vesile olan belki de benim bir başkası için ettiğim hayır dualardı kim bilir..Ağlamaklı oluyorum bu satırları yazarken ama hayat böyle birşey işte..1 saniye sonramızı bilmiyoruz ve hiç beklemediğimz,hayal bile edemiyeceğimiz anlarda başımıza neler gelebileceğinden bir haberiz..

  Peki öyleyse şükür etmek için neyi bekliyoruz..Uzun bir zamandır ettiğimiz duanın kabülünü mü yoksa kılpayı kurtulduğumuz bir kazayı mı..Bugün birkez daha anladım şükür etmek için öyle çok nedenimiz var ki..Şu an bu satırları yazıyor olduğum için,yavrum sevdiklerim iyi olduğu için daha pek çok pek çok şey için Sonsuz şükürler olsun Rabbime..Allahım bizlere,yavrularımıza,sevdiklerimize herzaman iyi gün göstersin inşallah..Şükürlerle dolu bir ömür dileğiyle..

2 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun,Allah esirgemiş. Duaların gücüne çok inanıyorum.. Ne kadar şükretsek az sahip olduklarımız için..

    YanıtlaSil
  2. mervecim çok sağol..Çok doğru söylüyorsun canım nekdar şükretsek az gerçekten sahip olduklarımıza..

    YanıtlaSil