vintage mutfaklar..

Vintage dokuları,geçmişten izleri çok seviyorum ben.Bu mutfakların rengine temasına bayıldım..Sadece mutfakta değil evin pekçok köşesinde vintage temaları çok seviyorum aslında..Durucuğumla kendi evimize taşındığımızda özellikle salonda,duruşun odasında  ve kendi odamda vintage ve pastel tonları çok kullanacağım..Aşağıdaki resimler ve daha fazlası için http://kadinoloji.com/2012/01/04/vintage-mutfak-modelleri-2012-modasi/ ziyaret edebilirsiniz..
 Favorim altta görmüş olduğunuz resim..Su yeşili,beyaz ve pembenin tonları özellikle salonum ve kendi odam için favori renklerim;)Kuzumun odası içinde hayalim bu renkler :)






5 yorum:

  1. cok hoşlar gercekten çiçek varsa bende ordayım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim bende.Renkler pastel.Nede güzel durmuş..

    YanıtlaSil
  3. nohut oda aynen canım renkler ve desenler çok güzel gerçekten..

    gueen_ff değilmi canım aynı fikirdeyim bayıldım bende:)

    YanıtlaSil
  4. ohh sabah sabah içim açıldı valla..

    YanıtlaSil