yoğurtçu kızım:)

                                      Yoğurt dediğin işte böyle aşkla yenir:)

13 yorum:

  1. :) Büyümüşte kendi yermiş. Afiyet şeker olsun, yarasın kuzuya.

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun hanımefendi. Şifa olsun;)

    YanıtlaSil
  3. tugbaozok.com16 Nisan 2012 14:21

    aynen böyle yenir her prensesin ayrı bir yoğuurt yemesi vardır bide çok şirin cadı

    YanıtlaSil
  4. mervecim sorma büyüdük büyüdük de mamalarımızıda özgür irademizle kendi başımıza yiyoruz..teşekkür ederiz canım güzel yorumun için:)

    çiçeklendim teşekkürler:)

    Rabiacım çok sağol canım benim:)

    tuğbacım teşekkür edriz tatlım aynen herbir prensesin yoğurt yiyişi farklıdır:))öpüyoruz seni:)

    YanıtlaSil
  5. güzelliğimizin nerden geldiği belli oldu.. afiyet, bal, şeker olsun kızıma.. sağlık olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  6. yoğurt yiyelim güzelleşelim :))sağol sevgicim..öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ohhhh yarasın kuzuya :) afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  8. http://www.sedanindunyasii.blogspot.com/
    canım mimi bu adresde cevapladım..afiyet,şeker bal kaymak olsun kuzuya..

    YanıtlaSil
  9. süreyya teşekkürler tatlım:)

    sedacım sağol canım geliyorum şimdi bakmaya:)

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı yemiş vallahi hakkaten aşkla

    YanıtlaSil
  11. ela toprak ve biz teşekkür ederiz canım:)

    edacım sorma canım yoğurttur ayrandır süt ve süt ürünlerini pek bi aşkla yiyoruz aman yesin yeterki canım ya:)başkada birşey yemiyor doğru dürüst zaten:S

    YanıtlaSil