Bekar Annelik Üzerine...


  Sayfamı ilk ziyaret edenler,ses verenler yada vermeyenler çoluklu çocuklu rengarenk bir blog sayfasıyla karşılaşınca blog sahibesinin evli olduğunu düşünüyorlar..Aldığım birkaç mail bu yönde en azından..Evet ben anneyim ancak kızımın doğumuyla birlikte babasıyla yollarımızı ayırdık..
-"Ama çocuğunuz var,çok küçük değil mi" gibi soruları takdir edersinizki annesi olarak fazlaca düşünmüşümdür..Ancak olması gereken böyleydi ve yavrumun huzurlu bir ortamda gelişimini devam ettirebilmesi için gerekli olan buydu..Şimdi kızımla devam ediyoruz yolumuza ve herşey son derece yolunda..Bundan sonrası için bir planım var mı hayır yok..Ancak çokça güzel duam var ,güzel dileğim var...Bu postu yazmamında nedeni hem aldığım bir iki mail,hemde benim durumumda olan bekar annelere belki ufak bir faydası olur düşüncesiyle bulduğum bir siteyi tavsiye edecek olmam..Ülkemizde annelikle ilgili sayısız kaynak bulmak mümkün,ancak anneliği  2 kat zorlaştıran bekar annelik ile kaynak bulmak maalesef çok sınırlı..Bulduğum sitede bekar anneler ve yavrularının gelişimlerine yönelik pekçok bilgi ve deneyimlerin paylaşılabileceği  bir forum da var..Aynı şartlarda olanlar için link aşağıda umarım bir faydasını,desteğini görürsünüz.:)Sevgiler:)
bekar anne

20 yorum:

  1. Allah size daha da fazla güç versin minik meleğinizi büyütürken...

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. dilekçim teşekkür ederim canım..çok sağol güzel duan için:)

    YanıtlaSil
  3. çok zor bir işi başarıyosun sen,bizden kat be kat daha çok çaba sarfediyosun bunun mükafatını elbet göreceksin canım.kızın büyüyüpte şöyle bir bakınca işte asıl mükafatın o olacak inşallh

    YanıtlaSil
  4. Güzel Elifin güzel annesi..
    Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun bu konu ile alakalı.. Çok ama çok yakınım sizinle aynı durumda. Elif için en iyisi neyse o olsun. Rabbim sana 2 kat sağlık, 2 kat güç versin

    YanıtlaSil
  5. Ben de ayrılmış anne babanın çocuğuyum Münevver'ciğim..prensesinin canı sağ olsun,sen gibi bir annesi olduğu için çok şanslı..dualarını eksik etme..ilk ayrılan değilsin sonda olmayacaksın,gitmiyorsa uzatmanın alemi yok..elalem sıkıntı çekmediği için konuşmak bazen kolay geliyor..senin en doğru kararı verdiğinden şüphem yok..bundan sonrsı için her şey gönlünüzce olsun inşallah..öperim çokkk

    YanıtlaSil
  6. edacım inşallah canım öyle umuyorum bende Rabbim yavrularımızı hayırlı evlat eylesin önemli olan o..öpüyorum sizi:)

    adanın annesi herşey insanlar için yaşanması gerekiyormuş yaşadık keyfim çok şükür yerinde:)yalnız olan annenin,yavrusu için çok daha sıkı sıkıya bağlanması gerekiyor hayata bu kolay mı evet değil ama zoru başarmak değilmi zaten en güzeli güzel duaların için çok teşekkür ederim sevgiler canım benim:)

    sedacım canım benim ya çok teşekkür ederim yorumun duygulandırdı beni...bu tip kararları vermek şüphesiz çok zor ama yavrum için en iyisini yaptığımı düşünüyorum zaten çok da uzun zaman oldu bunlar yaşanılalı çok çok iyiyim uzun zamandır:)sadece blogumu ziyaret edenleri ufacık bilgilendirmek için yazdım güzell duaların için çok çok sağol tekrar bizde seni çok öpüyoruz canım:)

    YanıtlaSil
  7. Maşallah size. Tüm güçlü, kendi ayakları üzerinde durabilen kadınlara maşallah.Zor ama yaa hayat zaten çok zor. Herkes için zor. benim de geçirdiğim zor bir dönem var "atlatılacak"... Öpüyorum sizleri çok çok

    YanıtlaSil
  8. Çok zor bir karar vermişsiniz, Ben de kızımın doğumuyla eşimle arama korkunç uçurumlar girdiğini görerek bitirme noktasına yüz kez gelmiş bir Anneyim, elbette dayanma sınırımı her gün katbe kat zorluyorum , onun için diyorum, kızım için, ama her ailede yaşananlar, katlanılabilecekler ve katlanacak kişilerin psikolojileri, karakterleri farklı olduğu için ve de bazı anneler sizin gibi cesaretli olduğu için daha idealist kararlar verebiliyorlar. Ben şimdilik sabrediyorum, gittiği yere kadar diyorum.

    YanıtlaSil
  9. Allah yardımcın olsun canım.Herşeyin hayırlısı.Elif duru huzursuz bir ortamda büyüyüp,psikolojisi bozulacağına böyle olması daha hayırlı.Negüzel ki ailen ve sevdiklerin senin yanında sana destekler.Böyle güçlü bir annesi olduğu için duru çok şanslı :)

    YanıtlaSil
  10. münevvercim çocukları için en doğrusunu anneleri bilir.. bunu bilir bunu söylerim hep.. kimsenin bunu sorgulamaya hakkı olmadığını düşünüyorum.. durum çok mutlu ve sağlıklı göründüğüne göre, e sende öyle olduğuna göre söylicek söz yok demek ki.. allah ikinize de çok çok çok güzel günler göstersin inşallah..
    öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
  11. cok guzel yazmissin. Ve kolay gelsin. eminim en guzel sekilde yetistiriyorsun kizini :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. çiçeklendim teşekkür ederim umarım kolaylıkla atlatırsın o dönemi güzellikler seninle olsun sevgiler canım:)

    ceylinin annesi hiçbirimiz için için şüphesiz kolay şeyler değil bunlar ancak tutunacak tek bir dalın bile kalmadıysa verilmiş olan kararlar çok doğru oluyor..eşinle yavrunla huzuru yakalayacağını umuyorum herşey gönlünce olur canım inşallah:)

    abidecim çok teşekkür ederim canım Duru bebekliğinden beri çok mutlu bir çocuk şükürler olsun.. bunda kavgasız gürültüsüz aynı dili konuşan bireylerin başında olmasının büyük payı var kesinlikle..Duruya baktığımda verdiğim kararın nekadar doğru olduğunuda görüyorum aslında ..Binlerce kez şükürler olsun Rabbime..öpüyoruz sizi:)

    sevgicimm sağol canım benimm ne güzel yazmışsın ama..katılıyorum kesinlikle söylediklerine..Güzel duan dileğin için teşekkür ederim bitanem..Rabbim hepimize güzel günler göstersin bizde sizi öpüyoruz:)

    ayshe rose hoşgeldin:)güzel yorumun için teşekkürler..Herşey yolunda çok şükür:)) ..Sevgiler canım benim:)

    YanıtlaSil
  13. Her zaman söylerim; çocuk anneli babalı ama sorunlu bir ortamda büyüyüp sorunlu bir birey olmasındansa huzur içinde tektaraflı sağlıklı bir birey olarak büyümesi çok daha doğru. Sen böyle mutlu isen emin ol Duruda böyle daha mutlu olur. Sırf çocuk babasız büyümesin diye hayatını hiçe sayıp kocasına tahammül eden okadar kadın varki etrafımda şimdi çocukları ''neden bu adama katlandın anne '' diye soruyorlar. Kötü birşey olsa güzel Rabbim helal kılmazdı dimi ama?

    YanıtlaSil
  14. duru ecrinin annesi ne güzel söylemişsin çok sağol güzel yorumun için.. ben mutluyum,yavrum mutlu sırf babasıyla da büyüsün die huzursuz bir ortamda çocuğu yetiştirmek bana çok da mantıklı gelmiyor..ancak çevrenin ailenin desteğide burada çok önemli .Destek göremeyen nice kadın huzursuz bir yuvada belki şiddete varan boyutlar dahi yaşamasına rağmen eşine katlanmak durumunda kalıyor.Benim bu noktada Ailem çevrem en büyük şansım şükürler olsun..Rabbim tüm kadınların yardımcısı olsun..Kadın olmak başlı başına zor aslında..

    YanıtlaSil
  15. Valla yavrunuz çok şanslı sizin gibi güçlü bir anneye sahip olduğu için, umarım hep gülersiniz, hep mutlu olursunuz çocuğunuzla birlikte :))

    YanıtlaSil
  16. modafobik güzel yorumun ve dileklerin için teşekkür ederim ;)sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. canım cok zor gercekten ınsallah hzuur ve saglıkla buyulrler..boyle ayrılıklar olsun da kotu ayrılıklar olmasın degılmı canım..allah saglık verısn hepsı gecer

    YanıtlaSil
  18. kokosçum sağol canım rabbim hastalık veermesin dediğin gibi biz ana kız böylede çok mutluyuz..:)

    YanıtlaSil
  19. Güç seninle olsun bekaranne :)) Allah senin ve kızının karşısına güzel insanlar çıkarsın, hep sağlıklı, mutlu ve huzurlu olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minacım çok teşekkür ederim negüzel dilekler dualar böyle amin canım hepimiz için inşallah ...Rabbim seninde herşeyi gönlüne göre versin..buarada sana bikaç kez yorum yazdım ama ulaşmıyor hayatım bilgin olsun bir blogger arkadaşımdada olmuştu aynı durum nasıl çözüldü problem bilmiyorum ama:)çok güzell günlerin olsun seninde yavrunla inşallah:) öpüyorum sevgiler:)

      Sil