bu a-yaakk

Kuzucum 1.5 yaşına girdiğinden beri daha bir değiştin,daha bir büyüdün sanki..Bebeklikten çıktın iyice..Kocaman bir kız oldun..Her geçen gün farkediyor artık gelişiminde..Tarihe not düşmem gereken çok güzel kelimelerin var:))Bu a-yakkk fovorim benim :)ağzından düşmüyor..bu a-yakkk deyip önce birini,sonra diğerini uzatıyorsun ağzıma:)bende o lokumcukları ham hamm yapıyorum afiyetle..Bayıldığım bir kelimen daha pusetini gösterip "park arabaylaann" aynen böyle uzatarak:)Sonra uykun gelince kendi yatağına koşuyorsun,kuzunun sesini açıp annee gel gel diye beni  çağırıyorsun hala elimi tutarak uyuyorsun ama bu beni çooookkk mutlu ediyor hiç şikayetçi değilim kuzucum:)o kimin yatağı diye sorduğumuzda bir Duduuuu deyişin var al o ağzı ye ye ye zor tutuyorum kendimi hatta çoğu zaman tutmuyorum:))Anneanne sana ne diyor bebeğim sorusunun cevabıda kesin ve net Duduuuu diye dökülüyor ağzından:))Bak bunuda bu gece uyurken çektim..Lokum ayakcıkların bitanecik meleğim..                                                                                            

9 yorum:

  1. :-) ye annesi ye ben de hala yiyorum Gencer'in ayaklarını..

    YanıtlaSil
  2. O duduuu diyen dili ben ısırırım varya. Dilleri lokumdan tatlı:))

    YanıtlaSil
  3. aşkmısın kuzum sen ya.. annene söyle benim içinde ham yapsın bu lokum ayakları..

    YanıtlaSil
  4. teyzeleri çok teşekkür ederiz teker teker:)güzel haftalar herbirinize:)

    YanıtlaSil
  5. münevver sen benmisin
    aynı postu yazdım
    ve aynı kelime
    buyeni söylediğin şeyleri tarihe not düşelim kalmasın kenarda diye
    bu arada
    Ödüllendim ve belki sana da bir ödülüm var tıklada göre bakalım ..

    ayrıcada yerimo ayakları

    YanıtlaSil
  6. bal yanağım haberim yok yazındannn anaaa bakayım hemen bizim postlar pek bir benzeşiyor zaten:))ödüle bakmaya geliyorummm öpüyoruz merve teyzesi:)

    YanıtlaSil
  7. ay ye o aykaları bende yıyorum cunku buyuyorlar masallah ayakk dıyen agzınıda ye hatta

    YanıtlaSil
  8. aynen öle yapıyorum kelebekçim:))yenmezde ne yapılır zaten bu bıdıkların ayacıkları ağzı yüzü:DD

    YanıtlaSil