Geçen haftadan kısa kısa..

Dolu dolu bir haftayı daha geride bıraktık..Günler su misali akıp gidiyor...Duruşumun sevdiceği Sefa abisi bizdeydi geçtiğimiz hafta..Yengem ,dayım ve ton ton nünücüğümle birlikte 1 hafta kaldılar..Oy nasıl güzel eğlendi kuzum,nasıl güzel oynadılar anlatamam..Bizede çok iyi geldi bu değişiklik.. Kalabalık kahvaltıları,yemekleri bende çok özlemişim..1 hafta göz açıp kapayıncaya kadar geldi geçti:(Buarada bendeniz blogcum anacığımın biricik evladı olarak 26. ,yavruşumun biricik anneciği olarakta 2. anneler günümü de geride bıraktım geçen pazar..Yavruşumun pek haberi olmasada olan bitenden biz ailecek yine güzel bir gün geçirdik:)
                    Kucağında duruşu tutan tontonum benim bitanecik anneanneciğim bir diğer deyişle (nünücüğüm:)

 Benim kız aslında çok da kız çocuğu gibi değil..Evet evet blogcum baya erkek çocuğu gibi..Tazı gibi durduğu yerde durmuyor İnegölde bizimki  "ayaba ayaba" diye tutturunca yengesi kırmızı bir araba verdi düdüüütttt düttt dütt diye büyük bir zevkle oynuyor onunla..Bebeklerle bebekkende çok alakası yoktu zaten..Ben özendiğim için yavruma oynatmaya çalışıyordum:)E kız çocuğu bebekle oynar yahuu..:))


                                         Fena halde dondurmayla aşk yaşıyor lokumcumm:)

                                                 Biri bana kayıp prensesi bulsuuuuuunnnnn:))
Geçen haftadan kısa kısa böyle işte...Gönlümüzdeki güzelliklerin gerçek olduğu güzel bir hafta olsun yine..

11 yorum:

  1. kızınız çok ttatlı çoook maaşallah...
    pembişlerde çok yakışmış...
    amanda aman dordurmada yermiş
    hemde hapur hupur :))
    kocaman sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. münevvercim duruş kilo almış sanki maşallah gözüme öyle göründü.ne güzel olmuş minik kuzum taytlarımızda hemen hemen aynı:))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bebekleri degil de arabalari ilginc bulan kizlardandim. simdi gayet normalim Allah'a sukur. cok tatli Elifcik masallah
    rabbim yuzunden gulucukleri eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  4. gurme şirinem teşşekürler canım bizdende kocaman sevgiler:)

    edacım 12 kilo ya ben kilo alması için elimden geleni yapıyorum ama 200-300 gr farkederse ediyo iştahımz yok maalesef hala resimlerde öyle gözüküyor herhalde taytlarımız aynı canım zatenn durişkolar bir örnek giyiniyorlar:))

    bizim ev çok teşekkür ederiz amin canım:)iyi olsunda arabalarla oynasın napalım:D

    YanıtlaSil
  5. O saçlara ve güzel popoya bayıldım, maşallah kocamanından:)))

    YanıtlaSil
  6. ballı lokmam teşekkür ederiz geliyorum ziyarete:)

    YanıtlaSil
  7. allah nazardan saklasın çok tatlı kızınız maşallah sübhanallah bana da beklerim

    YanıtlaSil
  8. ismihan hoşgeldin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. valla benim oğlan senin kızı beğendi, ekrana bakakaldı garibim:)

    YanıtlaSil
  10. aysuncumm yerim ben senin oğlanı ya:)güzeldir benim kuzumm çookk güzeldir.. senin oğlanın da ufaklığını billiyorum resimlerdennn dünya tatlısıydı:)bizi almak zordur ama kız evi naz evi :D:D

    YanıtlaSil