cumartesiii :))))

Karnelerini alan kuzucuklar için akşamdan hazırlanan anne elinden ıslak kek servise hazır beklerken,anneanne elinden çıkan enfes zeytinli,sosisli çöreklerin mis kokusu an itibariyle beni benden alıyor ..


 Bir yandan kendi evimin hayalini kuruyorum dekorasyon dergisinin sayfalarını bir bir çevirirken bir yandan da kahvemi yudumlayıp özlenen canlarımı bekliyorum tabi bide postumu yazıyorumm:)güneşli bir cumartesi günü...
                     Kuzumda bolca hareketli geçireceği gün için uykuda enerji depoluyor buarada:))
Güzel bir cumartesiii ve şahanee bir pazar sizin olsunnn:)

10 yorum:

  1. vayyy resim çekimleri süper canım keyifler ii desene bende hastayım bademciklerim şişmiş bir halde çalışıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 gülümmm teşekkür ederim çok geçmiş olsun dikkat et kendine güzel yorumların bize lazımm :) seviyoruz seni :)

      Sil
    2. bbende sizi seviyom canımcım :)

      Sil
  2. Afiyet olsun :)
    kuzuyada iyi uykular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adanın annesi teşekkür ederiz:)
      kuzu güzel uyudu uyandı felekten bir gün çaldı birazdann yenidenn uykuya geçiş yapacak :)

      Sil
  3. nasıl yani münevvercim anlayamadım kendi evine falan mı çıkacaksın.öyleysede eğer ne güzel çok sevinirim senin adına.sanada güzel bir haftasonu diliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacımm sağol canım benim :)istiyorum ama şu an sadece hayal aşamasında diyelim malum henüz çalışmıyorum hayırlısı bakalım :)öpüyorum sizi ana kız sevgiler canım :)

      Sil
  4. Merhabalar efendim,

    En kötü gününüz böyle olsun!..

    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil