hızlı hızlı..

Hızlı hızlı geçiyor günler bu hıza yetişmekte zorlanıyorum çoğu zaman .Bir hafta sonu da yine aynı hızla geçiverdi..Cumartesi postumda bahsetmiştim zaten kuzularım gelecek diye..Postu bitirmeme kalmadı kapının zili çaldı..Yavrucumda cumartesi ve pazar felekten bir gün çaldı..Cumartesi ablalarıyla,pazar günü inegölden gelen Sefa abisiyle bolca vakit geçirdi..Annede miniğinin gülen yüzüyle daha bi şenlendi..
                                                     hoş sohbetle şenlenen gönül soframız :)
Ve güzel cumartesiden kareler ..








Bu görmüş olduğunuz kaymak prens de Kutlu Paşamız :)








            Vee Zeliha ablamın dillerinden güzel kahve yorumları :))Fala inanma falsız da kalma ;)

Sıcak çokk sıcakk güzel bir tatil olsa iyi olacak ama bu senede tatil benim için kuvvetle muhtemel sadece hayal olacak :)Tatilde olanlara,gidecek olanlara iyi tatiller dileyip hızlı hızlı postumuzu sonlandıralım :))Sevgiyleee kaaaalııınnnnnn ;))

10 yorum:

  1. En kötü gününüz böyle olsun emi:)) Bende iznimi bitirdim, maalesef tatil yok banada:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim :) günübirlik gezilerle idare edicez artık :))

      Sil
  2. ohhhh sefanız olsun şekerim ne güzel vakit geçirmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edacım sağol hayatım h.sonu güzell bir okadarda hareketli geçti :)Rabbim hergünümüzü güzel eylesin:)

      Sil
  3. Burda oolmak isterdim ne güzel pastalar börekler çörekler ve yanında minik kelebekler ayy maşallah hepsine canım beni eve alırsn dimi :)=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)her zaman bekleriz canım benimm seni tanıma fırsatı bulmuş oluruz sanada hazırlarız aynılarından:))

      Sil
  4. SOfra çok güzel görünüyor valla, o kara kare keislmiş oaln ıslak kek mi acaba, ben çok severim de :)
    Duru da ablalarla fena kudurmuşa benziyor yanaklarının renginden yüzündeki hin ifadeden belli :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canımm üzeri hindistan cevizli kare kesilmiş olan ıslak kek bende çok seviyorum aynen :) dediğin gibi resimlerden de görüldüğü üzere durucum geçen h.sonu coştu resmen ablalarıyla :))aman onlar mutlu olsun da bizde mutlu olalım :)
      öpüyoruz ceylinin annesi sizi sevgiler :)

      Sil
  5. Gönül sofranız çok güzel olmuşş, elinize sağlık afiyet olsun..
    Çocuklar sevdikleriyle olunca daha çok mutlu oluyorlar dimi? Hem bir enerji patlaması hemde sevgi patlaması yaşıyorlar:)
    BEnce en güzel tatil evde olan tatil, Keyfini çıkar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adanın annesi teşekkür ederiz anneanneyle imece usulü hazırlandı sofra :)dediğin gibi sevdicekleri yanında oldumu durudan mutlusu yok güzel vakit geçiriyorlar birlikte enerji ve sevgi patlaması bir arada kesinlikle :))
      Allahtan denize yakınız havuzda var sitede öyle idare ediyoruz keyfini çıkarmaya bakıyorum bende:))öpüyoruz sizi kocamannn sevgiler :)

      Sil